Louis

108 8 0
                                    

Mă trezesc învelită în patura pe jos lângă Lisa.

Îmi ridic capul de pe comoda perna și o privesc pe Lisa .

Decid ca mai bine sa nu o trezesc așa ca mă duc la mine în camera pentru a mă imbraca și a îmi face rutina . Pe scări mă întâlnesc cu Seb , ne salutam reciproc și ne vedem de ale noastre .

Intru în camera și îmi iau ceva din dulap mai apoi mergând în baie unde îmi fac rapid un dus și mă spăl pe dinți . M am imbracat cu un maieu negru cu dantele si o pereche de blugi largi

 M am imbracat cu un maieu negru cu dantele si o pereche de blugi largi

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

M-am încălțat cu o pereche de tenesi . Mi-am pieptănat parul lăsându l în voie și m am dat cu puțin rimel și pudra în obraji . Am ieșit din baie mai apoi coborând la bucătărie.

I-am dat neata și Lisei care făcea cafea încă în pijamale și cu parul cât de cât ok.

- Seb unde e ? Întreb în șoaptă

Ușa se deschide și pe este intra lupul despre care vorbeam

- Hei iubire .

- neata . Îl Salut și eu

- ce faci azi ?

- de ce ?

- Paiii... Mă gândeam sa îi întâlnești și pe șefii mafiei cu care colaborez . Pana la urma dacă o sa fii într o zi la conducere și tu cu mine sa știe cine ești .

- nu știu ce sa zic . Spun prefăcându mă timida

- o haide. Deja i-am invitat la un restaurant din zona

- mai exact ?

- Favorite Star.

- wow

- Da. Oricum acolo este mai retras nu prea multa lume . Și am închiriat o masa .

- Pai atunci cred ca o sa vin dacă insiști

- Cum sa nu insist . Mergi la mafie ?

- Da.

- mergem împreună atunci .

- ok sa mergem. Pa Lisa rămân în mana ta " treburile casnice"

- Cum sa nu .

Am plecat cu mașina lui la mafie unde m-am schimbat pentru hainele de sala și mi am prins parul . Pana au venit ceilalți am stat de vorba cu antrenorul celeilalte echipe afară pe banca de la teren . Ne am cunoscut mai bine și am aflat ca îl cheamă Louis și a venit în mafie acum 6 ani . Încă de la începuturi lucra pentru Christopher apoi pentru Seb. Cei drept cred ca avea peste 40 de ani însă arata ok mai ales ca se antrenează mereu cu echipa sa.

Pana la urma au venit și " micuții" mei și am intrat în sala unde am desfășurat jumătate de ora arătându i Bine lui Conrad loviturile la sacul de box și el arătându mi progresele făcute de ieri pana azi . Se vede ca vrea sa fie mare .

- Bun insangeratilor . Sa mergem afară.

Am plecat afară unde s-a alineat Cum le spusese-m și ieri .

- Bun gașca. Vreau sa aud Cum sunt formate echipele și pe rand sa veniți în fata mea . Pentru cunoștințele voastre vreau ca pentru data viitoare sa îmi arătai ce vreți voi pe doi adversari și Cum îi puteți da gata. Mai exact folosiți doi saci de box și vreau sa una dintre lovituri sa fie cu pumnul iar alta sa îi includă neapărat pe amândoi sa faceți în așa fel încât sa îi lovit în același timp .

- ok. Spun toți.

- perfect . Pentru început haide sa te văd Conrad și... fac o pauza ne știind coechipierul și numindu l pe el pentru faptul ca ieri s-a oferit sa iese în față .

- și Miliano.

Amândoi ies în fata arătându mi mișcările pregătite de atac . Pentru început totul decurge bine, Miliano se apără iar Conrad lovește. După 5 minute se opresc .

- atât? Spun surprinsa

- mai trebuia ceva ? Întreabă ei

- Pai mă gândeam ca o sa fie ceva mai complex .

- Cum ar fii ? Întreabă Conrad

- sa lovească și Miliano. Asta înseamnă ca pentru data viitoare Miliano o sa prezinte și lecția de azi .

- pff. Pufnește el îmbrâncindu l în umăr pe prietenul sau și trecând în rand

Toți ceilalți au fost buni impartindu si ambii coechipieri lovituri.

- acum . Mă gândeam ca va punctez pentru fiecare lecție iar la final , mai exact după 5 lecții o sa va dau o nota finala dupa ce o sa dați un test .

- un test !? Striga toți

- Da, un test cu tot ce ați învățat. Mai exact în pădurea de alături o sa va extind pe toată suprafața ei și vreau sa va luptați. Veți avea cu adevărat ceva sa va protejați și veți face echipe de câte doi . Acum sunteti liberi , nu uitați de tema pentru mâine și mai vreau un voluntar pentru lovitura cu piciorul , iar dacă vreți sa îmi prezentați ce ați vrea voi sa faceți la o lecție opțională. Și sa nu uitați dacă nu o sa va pun odată sa îmi arătați o tema sa nu cumva sa nu o faceti.

- am înțeles. Spun ei iar eu îi Salut și plec spre sala unde mă schimb . După ce pleacă toți mă întâlnesc cu Louis la ieșire din sala .

- Hei!

- Bună! Mi-a plăcut lecția predata de tine

- a fost mai mult o tema .

- lecție predata Bine, tema pe măsură

- așa este.

- Ce zici ieșim la o cafea ?

Stau puțin pe gânduri și realizez ca mai este timp pana la pregătirea pentru a ma întâlnii cu șefii celeilalte mafii așa ca accept

Voiam sa îmi cer scuze pentru greșelile pe care le fac în capitole însă am autocorector care corectează aproape totul după cum îl taie capul , uneori scrie cu litera mare în mijlocul propoziției sau în loc de " haide" îmi scrie " haine" și chestii de genul Cum ar fii și " asta" îmi corectează " ăsta" , însă este folositor pentru ca uneori când scriu o litera greșită corectează Bine sau îmi pune ă,â,î,ş înțelegeți voi chiar dacă uneori pune și când nu trebuie. Așa ca dacă se întâmplă să am o greșeală de genul sa știți a cui este vina . Capitol postat putin mai tarziu azi deja duminica seara dar am vrut sa il fac putin mai lung dar am zis ca tot este prea mare asa ca l-am despartit in doua si o sa postez poate in cursul saptamanii probabil miercuri viitorul capitol . Va pup și ne vedem duminica viitoare ❤❤❤la mulți ani de 1 martie scumpilor

O războinică II / minciuna și adevăr Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum