Retragerea

86 7 0
                                    

Aveam multe de făcut azi așa ca m-am dus la casa mafiei mele și am luat toate dosarele necesare pentru a vedea ce a făcut Lisa .

Peste 30 de minute sunt întreruptă de o bătaie la ușă. Eram singura cu băieții din subsol iar asta îmi da de gândit. Mă uit pe vizor și îl văd pe băiatul care venise și data trecuta . Era chiar aici. Strig un " imediat " și le trimit un mesaj băieților ca am nevoie ca la ieșirea din casa a tipului care urma sa intre sa fie prins .

Am deschis ușa și l-am privit .

- Bună păpușel. Spune-mi, ai venit sa te ocupi și de conturile bancare ,facturile și plățile altor oameni acum ?

- asculta Bine. Știu ce ai de gând sa faci și o sa regreți.

- nu vrei sa intri ? Poate bem o cafea ? Spun sarcastica

- nu mă lua peste picior fetito.

- Cine ești? Spune eu luându l de guler și trantindu-l de peretele din casa .

- sunt un simplu om care o sa te facă sa Îți regreți planul . Spune și mă împinge. Acum scuza ma , asta a fost ultima amenințare. Spune el cu un zâmbet pe fata îndepărtându se cu spatele privindu ma.

- ești mort . Spun eu iar imediat o funie îi este aruncata în jurul gatului și el este prins în ea . Unul dintre băieți îi pun o pereche de cătușe .

- noapte buna ! Spune tipul și îl lovește în fata . Îi scoate din strânsoare și îl ia pe umăr.

- Mersi băieți. Strig eu .

- oricând! Zice tipul care tocmai îl luase pe idiotul care mă șantaja pe umăr

Seful băieților vine spre mine .

- domnișoară putem vorbi ?

- Cum sa nu ? Întra. Vrei ceva de băut?

- Nu chiar . Spune el.

Ne așezăm pe canapea iar el spune :

- Louis face mare scandal, i-am dat apa Cum a cerut și i-am explicat ca trebuie sa vina seful și sefa noastră pentru al putea interoga . Însă țipă și spune ca o sa se elibereze și ne va omora pe toți. Vino și vorbește cu el, interoghează-l pentru a îl pune în camera izolata .

- am sa vin . Aveam putina treaba însă rezolv după. Legat de băiatul care tocmai a venit , pune pe cineva sa îl interogheze. Mă tot amenința ca știe de planul nostru și v-a spune . Afla cine este și ce vrea .

- am înțeles.

Am mers împreună cu el jos la subsol unde legat de lanțuri era Louis .

- Louis amice . Ai fost legat ? O săracul de tine, sa te ajut ?

- tu ești sefa ? Spune el mirat .

- cam așa ceva . Am auzit ca nu stai locului. Ce vrei ?

- as vrea sa mâncam o înghețată împreună. Spune el sarcastic după care continua. Vreau sa mă eliberezi nu e logic ?

- nu am sa te eliberez . Însă în cele ce urmează ai sa mori dacă nu o sa îl suni pe Seb sa îi spui ca vrei concediu o luna .

- Cum sa îmi iau concediu? Te auzi ce spui ? Acolo muncim din plăcere.

- și mai bine . Spune -i ca nu mai vrei sa îi antrenezi pe copii și ca nu vrei sa mai faci parte din mafie .

- de ce faci asta?

- eu pun întrebările aici . Vei primi un telefon . Un singur cuvânt și ești mort . Spun eu și unul din băieți îi pune pistolul la cap .

II apelez numărul de pe un telefon furat de la noul venit , o sa îi zicem bancherul pentru ca încă nu are nume .

- alo? Spune Louis la telefon .

- Da . Cine sunteți?

- sunt eu Louis , Seb. Voiam sa Îți zic ca nu mai pot venii la mafie , nu mai vreau sa fac parte din ea . Spune el calm.

- de ce ?

- sunt bătrân și cred ca trebuie sa iau o pauza .

- este alegerea ta. Mi-a făcut plăcere sa lucram împreună. Sa ai grija de tine .

- și tu la fel . Și cu asta am închis telefonul .

- o, sunt gata sa plâng, tu nu ? Spun eu făcând o fata trista iar mai apoi rad .

- Putem sa îl luam?

- sigur. Spun eu ieșind din subsol .

Aveam toate actele aruncate pe masa și ședința cu insangeratii urma. Am adunat totul și chiar atunci au sosit și ei. Aveam sa le zic despre mafia noastră și ca o sa fie una buna . Cine o sa plece o sa fie împușcat . Însă Cum iese pe ușa v-a fi legat de mâini și la gura de băieți.

Intra toți înăuntru și încep sa pe explic

- dragilor , îmi sunteți apropiați și vreau sa va mărturisesc ceva . Mafia asta... Cea pe care noi o vom creea o sa fie diferita . Mai exact voi veți decide dacă vreți sa faceți parte din ea sau nu . Pana acum știu ca va ți adaptat Bine și ca nu aveți probleme iar tot ce este în jur va place . Însă când vom muta mafia din Mexic o sa se schimbe totul . Mai exact o sa fim buni. Și nu mă refer ca o sa va folosesc pentru a aveam oameni iar după va alung . Mă refer ca o sa facem misiuni cu arme , droguri, persoane și altele însă noi le vom prelua ,vom captura persoanele din mafii și le vom duce la politie iar marfa încă nu m-am decis ce sa facem cu ea .

- vrei sa spui ca o sa fiu polițiști? Întreabă Conrad

- sub acoperire . Răspund eu .

- nu mă bag . Spune el urmat de Kay , Axton, Koen și Ty.

- sunteți siguri ?

- foarte siguri . Răspund ei.

- vom primi bani ? Întreabă Mea

- evident , vom avea bani cât pentru a cumpăra o tara . Bine glumesc nu chiar așa mult însă vom avea bani și nu vor fii putini.

- băieți chiar nu vreți sa va băgați în asta ? Întreabă Ryker.

- am luat o decizie .

- Atunci va rog sa părăsiți casa . Mi-a făcut plăcere.

- și noua . Spun ei fără sa știe ce îi așteaptă.

- iar voi pentru ca ati rămas , sărbătorim diseară.

- serios ?

- foarte serios . Ne vedem diseară la 20:30 . Sa nu întârziați.

- Da. Spun ei și pleacă. După plecarea lor 5 focuri de arma s-au auzit în spatele casei . Îmi pare rău de ei . Însă nu îi pot lăsa să spună cuiva








Hei dragilor , cam ăsta a fost capitolul de astăzi. Succes la "scoala" . Va pup ❤❤❤

O războinică II / minciuna și adevăr Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum