"Saruta ma"

62 4 0
                                    

- Haideți să plecăm de aici ! Spune Troy luându ma pe mine si Lisa de mana trăgându ne afara .

- nu plecati ! Striga Nicole din tocul ușii .

- de ce nu ? Intreaba Ian . Nu avem de gând să înghițim tot ce spune muscosul ala .

- da mi drumul Troy! Spun dupa ce Lisa este aruncată în masina cu care am venit

- Nu .

M am oprit pentru o secundă trăgându l eu pe el înapoi, m am uitat în ochii lui încruntată si el mi a dat drumul oftand.

- Nicole, stam la hotelul de langa cafeneaua la care lucram. Poti sa vii la noi mai tarziu daca vrei . Spun Si o iau in brate .

- Avem treaba , haide . Spune Troy si ma prinde dinou de mana .

Întorc privirea înapoi iar la colțul casei stătea Derek care dupa ce a făcut contact vizual cu mine s a uitat în pământ. Fuma o țigară rezemat cu umarul de casa si cu o mână în buzunar . Nu s a schimbat in ultimul timp . Stateam si ma holbam la el insa el se uita inca in pământ. Simteam cum Troy ma trage de mana insa nu ma mișcam . Il priveam fix ca o obsedată, telefonul ii suna iar imediat răspunde întorcându se cu spatele . În 2 secunde închide telefonul si vine apăsat spre casă.

- Unde e Zenit !Striga foarte tare ,mai apoi începând sa se certe cu Nicole.

- Și asta este asa zisul Derek ha ? Spune Ian care îmi pune mana dupa umeri iar eu imi las capul pe umărul lui oftand.

- aham . El este.

- ce pot sa spun ? Un adevărat mafiot .

- de la prima vedere ? Deja critici prea mult

- mnu . E un om rezemat de copacul de peste strada care privește tot , mai este unul la fereastra casei de vizavi care e gata să tragă. Face ceva .

- Il cauta pe Zenit .

- tipul de la dus ?

- da .

-se intampla ceva atunci. Este urmărit cu siguranta.

Se întoarce si pentru câteva secunde imi priveste ochii pătrunzător insa si cu o oarecare ura .

M am desprins de Ian si am mers spre el care tocmai pleca .

S a urcat în mașină fără să bage în seamă faptul că îl strigam.

M am pus în fața mașinii iar un oftat i a străbătut buzele.

- Noemy . Spune inca fiind în mașină. Iubeam vocea aia . Blândă si răgușită.

- nu ma dau . Spun sigura pe mine. Pana nu cobori sa vorbim .

- cred ca nu vrei sa fii călcată nu ?

- nu !

- dar impuscata? Spun si un foc de armă se aude urmat de altul la o secundă distanță.

- nici asta . Spun stiind deja ca băieții i au împușcat pe cei din mafia lui Derek.

- ok . Spune si imediat trece cu masina pe lângă mine în viteză.

Eram atât de nervoasă. Cum putea sa faca asta ? Nici macar nu a vrut sa coboare sa vorbim, voiam să îmi cer scuze . O lacrimă imi părăsește obrazul iar imediat cum un taxi a trecut pe lângă mine am făcut semn să oprească.

I am spus unde vreau sa merg iar imediat m a dus la mafia lui Derek care își avea veacul intr o fabrică de lapte insa ei produceau droguri iar totul era de fatada .

O războinică II / minciuna și adevăr Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum