Ziua următoare *
Stau la geam privind micii stropi de ploaie care se preling pe geam în jos și care cad pe pământ umezindu l . Era o ploaie de vara se poate spune . Începuse de 5 minute și eu o privesc gândindu mă la tot . As vrea sa îmi amintesc ceva însă nu pot .
O mașină se oprește în fata casei și din ea coboară 3 bărbați Bine făcuți și unul mai înalt cam de 25-26 de ani cu siguranță. Printre stropii de ploaie de pe geam nu puteam vedea prea bine. Am încercat sa șterg geamul însă am realizat ca nu pot face imagina mai mult clara .
O bătaie in ușa se aude imediat urmată de alte bătaie puternice . Am mers sa văd cine este deșii știam ca sunt ei însă ce voiau ? Eram doar eu Derek și Zenit acasă. Fetele sunt la mall . Am mers la băieți în bucătărie însă nu mă baga în seama .
- heiiiii . Nu vorbiți cu mine ?
- frate a uitat haide sa vorbim cu ea . Spune Zenit .
- fie . Vorbește tu . Spune Derek deșii nu înțelegeam ce am făcut.
- ok Noe . Ce este ?
- sunt niște tipi la ușă.
- ce sunt !? Spun amândoi țipând mai încet sa nu audă cei de afară. Trebuia sa spui mai devreme . Spune Derek și îmi arunca un pistol iar el ia altul.
Acesta deschide ușa și îi privește pe cei de afară
- Cine ești ,ce vrei ? Spune scurt și la obiect .
- William . Mafia Wolf.
- și ce vrei ?
- avem o înțelegere cu domnul Dylan .
- care ar fi aceea?
- ne trebuie o fata .
- Cine anume ?
- Ceva cu Emy . Nu știu exact o știm drept Danger .
- ce este cu ea ?
- o vrem pentru domnul Dylan.
- ce vrea sa facă cu ea ?
- Nu știm exact nu ne băgăm în chestii de astea . Matthias știe mai multe .
- aduceti-l pe acest Matthias. Spune el . Iar numele îmi este cunoscut
În câteva secunde tipul înalt de mai devreme este în fata ușii și trece de Derek ușor privindu mă pe mine .
-Dylan vrea să vorbiți.
- Uite . Nu cred ca sunt gata sa vor.... Dar nu mai apuc sa spun ceva ca Matthias mă ia pe sus ca un sac de cartofi și mă duce în mașină.
Drumul a durat puțin . În jur de 5 minute iar mașina a mers cu o viteza de nedescris .
Am coborât din mașină cu tipul pe urmele mele și am intrat la propriu într-un palat sau ceva asemănător.
Am urcat scările și am bătut la ușă unde m-a oprit tipul.
Am intrat după ce am bătut și pe scaunul negru din fata biroului era Dylan .
- Hei Emy . Mă bucur ca ai venit .
- m-a luat cu forța. Spun simplu și așezându mă pe micul fotoliu din fata biroului.
- vreau sa lămurim lucrurile .
- nu înțelegi ca am uitat totul !? Mă rastesc puțin mai tare la el .
- asta nu înseamnă ca numai putem fii împreună.
- ba chiar asta înseamnă. Tu mi-ai făcut asta . Dacă nu ai uitat . Tu m ai aruncat în apa .
CITEȘTI
O războinică II / minciuna și adevăr
Teen FictionAcesta este volumul doi al cărții "O războinică " sper sa va placa Planul era simplu , îmi trăiesc viața în continuare iar la un moment dat mă voi răzbuna. Dar totul se duce de râpă când dinou Noemy cade în capcana lui . Noemy îl va învăța ce este...