Dimineață *
Mă trezesc singura în pat . Aseară dormisem cu Nicol dar acum nu mai este aici .
M am ridicat din pat și am mers la camera mea dar am bătut la ușă. Nu se auzea nimic așa ca am intrat . În camera era Nova care dormea . Mi am luat niște haine și am mers la baie unde de mi am făcut rutina și m am îmbrăcat cu o cămașă verde cu florii și niște blugi simplii
Parul l am prins într o coada de cal și în picioare am luat niște vansi negrii . M am machiat simplu și mi am luat șapcă.
Am ieșit afară din camera și am mers sper bucătărie. Acolo erau : Nicol , Olive și Zenit care își savurat cafeaua de dimineață.
- neata ! Îi salut eu
- neata ! Pleci undeva ? Mă întreabă Nicol .
- da . Mă întâlnesc cu gașca de ce ?
- intrebam.
Am stat și eu puțin cu ei și mi am băut cafeaua apoi am plecat luându mi telefonul și niște bani.
Lângă placa mea nu era și cea veche ceea ce m-a făcea sa îmi pun întrebări.
- auziți? Spun intrând în bucătărie dinou . Știți cumva unde este cealalata placa a mea ?
- a luat o Derek . Spune Olive. L am văzut plecând cu ea.
- unde a plecat mai exact ?
- a spus ca la prietenii lui.
- cred ca a plecat sa lucreze . Nu are mașină cu el și....
- și putea foarte ușor sa ia o mașină de la mafia lui . Știu exact unde este .
Am plecat foarte repede cu placa în parc ajungând în timp record . Acolo erau toți prietenii mei care râdeau și vorbeau împreună cu Derek. El era în cercul atenției și ceea ce m-a surprins este ca avea șapcă exact ca a mea .
- Hei. Spun salutandu i pe toți de fata .
- Denger unde l ai găsit pe tipul ăsta? Întreabă J
- face parte din gașca. Are niște glume demențiale. Spune și Any
L am tras de mână și ne am indepartat puțin de ceilalți.
- ce crezi ca faci ?
- stau cu prietenii mei .
- ai venit sa mă spionezi ?
- poate .
- asculta . Cu mine nu iti merge .
- vreau sa văd păpușă spune punându și mana pe obrazul meu .
- ce faci ? Spun împingându l, el făcând doi pași în spate .
CITEȘTI
O războinică II / minciuna și adevăr
Teen FictionAcesta este volumul doi al cărții "O războinică " sper sa va placa Planul era simplu , îmi trăiesc viața în continuare iar la un moment dat mă voi răzbuna. Dar totul se duce de râpă când dinou Noemy cade în capcana lui . Noemy îl va învăța ce este...