Trecuse o săptămână, una buna în care am făcut rost de aliați care vor sa mă ajute și un anume suspect care mă bănuiește . Pentru început echipa cu care lucrez are încredere în mine și vrea sa facă parte mai departe din mafie , nu știu încă ca o sa fie buna însă îmi trebuie oameni și fac orice.
Am câțiva gardieni care mă susțin pentru ca nu îl plac pe Seb , unii dintre ei au vorbit cu alți prieteni de ai lor din mafiile grupate și am în jur de 5 sau 10 gardieni din fiecare mafie ceea ce este perfect . Le am comunicat ca vor trebui sa mă mai ajute în legătură cu alții și am închiriat o casa unde discutam despre tot , avem acolo toate actele pe care Lisa le a falsificat și chiar se pricepe la asta .
Astăzi voi pune în aplicare răpirea lui Louis pentru ca știu ca suspectează ceva și nu vreau sa realizez prea târziu ca totul a fost in zadar .
I-am sunat pe ceilalți și am decis sa ne vedem la casa noastră pentru a discuta planul .
Am plecat acolo și am ajuns repede . Unii dintre ei erau acolo așa ca am mai asteptat 10 minute după ceilalți.
- Bun. Acum ca suntem toți vreau sa știți ca avem o noua misiune. Spun și trag o planșă care era stransa pe perete pentru a o extinde . Era harta mafiei pe plan schițat mai mult proiectul clădirii și a tot ce se mai afla afară .
Am luat un arătător pentru a arata mai pe îndelete totul .
- deci ... Pentru început astăzi nu vom face ora copii . Le spun eu insangeratilor Cum li se spune . Iar mai apoi astazi Louis are ora în sala . El le sare tuturor în ajutor așa ca voi doi , spun și arat spre Crimsyn și Ryker , voi o sa va duceți repede spre sala unde îl veți chema și tu , Ada o sa fii afară undeva unde nu te vor vedea alții și o sa ai un atac de panica de fapt o sa încerci sa fii o actriță foarte buna iar Mea o sa încerce sa te calmeze . El o sa vrea sa mergeți la spital după ce o sa îl aduceți sa o vadă pe Ada însă îi veți spune ca are mai mereu atacuri de panica și nu este obișnuită cu spitalele iar dacă o sa fie la spital sigur o sa leșine . Îi veți spune ca o sa mergeți acasă mai exact aici . Sigur este pregătit așa ca băieții spun și arat spre paznicii care erau un jur de 30 și le spun sa se aleagă intre ei încât sa păzească afară sa nu intre alți oameni nepoftiți unii în spatele casei și unii în casa .
Toți se uita unii la alții însă nu spun nimic .
- știu ca pare puțin complicat însă nu este chiar așa . Cei care o sa rămână în casa o sa fie pregătiti cu funii groase poate niște lanțuri și cătușe de siguranță pentru al lega . Însă înainte de toate unul dintre voi băieți spun și mă uit spre Ryker și Crim o sa îl loviți Cum ați învățat unde vreți însă sa nu fie foarte grav . Sunteți unii dintre cei mai buni în echipa și de aceea am mari așteptări din partea voastră încât sa nu sângereze sau alt ceva .
- ok. Spun băieții dând mana .
- restul o sa îl legați însă nu de un scaun pentru a scăpa ci o sa îl duceți în subsol unde este camera de tortura amenajată de băieții din mafia care ne ajuta și sunt acolo aranjand încă. O sa îi răstigniți pe peretele care are lanțuri mâinile o sa il așezați pe scaun și îi veți lega picioarele foarte bine cu funia de acolo . Aici o sa aveți funie pentru ca dacă nu este bine lovit și doar amețit sa îl puteți lega încât sa stea cuminte zic eu. După ce îl veți lovit totul sta în mâinile băieților sunteți destui zic ca va descurcati sa îl duceți în subsol dar repet sa nu sângereze sau sa aibă alta urma de violenta pe corp de la subsol îl vor prelua baietii din mafie iar ei sunt coordonati de Ianis verișorul meu care este șeful lor .
- o sa facem totul perfect . Spune unul din băieți
- așa sa fie . Băieții ca sa știți ca nu sunt intruși o sa poarte măști însă nu orice fel de măști ci unele negre și alb o sa le vedeți când veți ajunge la subsol .
- înțeles. Spun toți .
Planul era făcut , urma doar sa îl punem în aplicare .
Știu știu am întârziat dinou chiar dacă nu trebuia și chiar îmi pare foarte rău pentru ca am promis ca o sa mă țin de postat în fiecare duminica pentru ca și eu iubesc cartea asta ca și voi însă în ultima perioada am avut multe lucruri de făcut. Știu ca o sa ziceți ca sunt în izolare sau carantina cum vreti sa o luati și ce pot avea mai bun de făcut, însă stau la casa și sunt câteva lucruri de făcut față de un apartament. Așa ca i-am ajutat pe ai mei și îmi cer scuze dinou chiar trebuia sa îmi fac timp dar sper sa mă iertați pentru ca în seara asta am postat 3 capitole scrie într o seara și o sa ne vedem duminica ❤
CITEȘTI
O războinică II / minciuna și adevăr
Teen FictionAcesta este volumul doi al cărții "O războinică " sper sa va placa Planul era simplu , îmi trăiesc viața în continuare iar la un moment dat mă voi răzbuna. Dar totul se duce de râpă când dinou Noemy cade în capcana lui . Noemy îl va învăța ce este...