După câte am spus urma sa îl punem în aplicare așa ca băieții din mafia lui Ian o sa mă ajute cu montarea unor aparate video și audio montate prin casa cat si in subsol și niște microfoane puse pe cei 4 insangerati care sunt pe punctul de a pune planul pe roate. Pentru început eu voi sta în pod unde am făcut deja locșorul de monitorizare a casei sa nu cumva sa fim surprinși fără sa știm.
Ne așteptăm la niște căutări amănunțite în legătură cu Louis așa ca îl vom pune sa îl sune pe Seb sa îi ofere o luna de concediu timp în care noi vom avea multe de făcut.
Ma instalasem deja pe scaunul rotativ, confortabil din piele neagra și în fata mea se aflau foarte multe monitoare .
Priveam totul cu atenție. Multe microfoane erau conectate peste tot iar dacă apăs pe unul din butoanele de pe masa se activează și pot vorbii . Mai exact masa mea include : 6 monitoare 3 mari și 3 mici , lângă ele căști pentru a putea asculta totul , microfoane lângă monitoare fiecare cu monitorul lui și în masa era încorporată o tabla digitala care se putea schimba . Mai exact avea mai multe fete unele dintre ele ar fii : plina cu butoane care sunt legate la tot ce se întâmplă, o harta digitala unde pot pune puncte unde se afla țintele, un site care mă conectează la calculatoarele hackeri-lor din echipa lui Ian și pot controla tot , tastatura și altele mai nefolositoare .
Eram pregătiti . Totul era gata iar eu îmi pun o pereche de căști mai exact cele pentru a auzi ce se întâmplă la insangerati . Mia purta o șapcă pentru a putea înregistra video cu ea iar Crim avea la piept un dispozitiv aproape transparent luat pe piața neagră de unul din mafia noastră pot spune pentru ca eu și Ian suntem deja aliati și amândoi la comanda.
Totul este bine Ada începe sa își intre în rol și sa se panicheze ca și Cum ar avea un atac de panica adevărat. Băieții fug spre sala . Dau buzna acolo și îl cheamă pe profesor în graba afară. Pana acum totul decurge minunat . Acesta încearcă sa îi convingă sa meargă la spital însă fără rezultat așa ca cedează. O ia pe brațe de Ada și se duce cu ea la mașină. Pana acum era bine o sa vina aici și totul o sa ia o întorsătură Bună pentru noi însă groaznica pentru el .
Cum Mia avea șapcă parul îi era desfăcut acoperindu în astfel urechile și putând purta o mini casca care nu se vedea .
Mi-am activat butoanele și am pornit casca Miei
- Mia aveți grija, nu trebuie sa bănuiască nimic .
Aceasta clatină capul pot vedea mișcarea ușoară de clatinare a imaginii în semn de " Da " .
Imediat îi alarmeze pe băieții de afară prin câști ca o sa vina " prada" și ca totul decurge conform planului . Îi anunț și pe cei din casa și de la subsol pentru a pregătit totul.
Mașină lui Louis se oprește rapid în fata casei . Pătrund înăuntru iar Mia își lasă șapcă pe măsuță de la intrare Cum îi comunicasem la ședința pentru ca eu sa pot vedea totul mai rapid decât sa intru pe camere și sa le poată vedea Louis activate imediat intrând la bănuieli. Ada se mai calmează iar imediat după asta iar mai apoi un pumn venind de nicăieri îi oprește respirația câteva secunde lui Louis . "Bine țintit Ryker" îmi spun în gând privind mai departe desfășurarea acțiunii . Imediat este înfășurat cu o funie pe la spate de către băieții mei .
Sigur pentru câteva zeci de secunde maxim 5 minute avea sa își piardă cunostinta ceea ce era foarte bine pentru noi , aveam timp sa îl ducem jos
Urmăresc camerele de afară repede și îi văd pe ceilalți Cum îl iau pe Liam în brațe coborând la subsol .
Imediat îmi pun căștile pe masa și deconectez butoanele coborând mai apoi repede spre ceilalți.
- bine lucrat gașca! Le spun și toți formam o îmbrățișare de grup . Apropo Ryker , bine lovit ai un punct în plus la testul viitor .
- o serios , chiar o sa mai facem teste ?
- și antrenamente și jocuri și lecții, toate pentru a nu da de bănuit însă mâine o sa va explic mai pe îndelete la o ședință particulara doar cu echipa unde vreau sa fiți prezenți toți și sa nu existe scuze .
- chiar ca ești dura . Spune Ada râzând împreună cu noi .
- nu chiar așa dura pe cât pot fi. Încă nu mă cunoașteți prea bine insangeratii mei mici. Și apropo de asta bravo tuturor pentru excelenta și efortul depus . Creșteți pe zi ce trece în ochii mei. Spun ,teatral ștergându mi o lacrima falsa iar toți ceilalți rad .
Acum urma doar interogarea și planul nostru continua ca și pana acum. Trebuie sa văd și ce a făcut Lisa , interogarea și convorbirea telefonica pe care trebuie sa o aibă Louis cu Seb fie ca vrea sau nu iar dacă se opune și suporta consecințele tot suntem pregătiți, trebuie sa îmi fac timp pentru Seb măcar o ora și sa nu bănuiască nimic iar mai apoi ședința cu echipa si pot lua o pauza .
Ce sa spun, ăsta este al doilea capitol din seara asta lectura plăcută ❤❤❤❤
CITEȘTI
O războinică II / minciuna și adevăr
Teen FictionAcesta este volumul doi al cărții "O războinică " sper sa va placa Planul era simplu , îmi trăiesc viața în continuare iar la un moment dat mă voi răzbuna. Dar totul se duce de râpă când dinou Noemy cade în capcana lui . Noemy îl va învăța ce este...