Primul antrenament

132 9 2
                                    

-Black Blood . Spun toți în cor

- suna bine . Și prescurtare ați găsit?  Spun zâmbindu le

- B.B.

- Ok.

- sau Blood . Spune Tay

- ok ambele .

- acum haide sa stabilim orarul .
Începem cu prima întrebare. Când aveți și voi liber mai mult ?

- în fiecare zi . Spune Ada

- ok . Luni intre ce ora ați vrea ?

- tu chiar ne întrebi?  Spune Kay

- de ce sa nu o fac ? pana la urma depinde și de voi .

- am auzit Cum ca ceilalți se plâng de antrenorul lor sever .

- eu nu sunt severa dar vreau sa fiți de treaba și sa nu avem probleme , sa fiți prezenți la fiecare ora și dacă întârziați vreau sa îmi spuneți ce s-a întâmplat dar dacă nu puteți ajunge . Și sa învățați

- asta vom face .

- super . Acum cum rămâne cu luni?

- intre 2 și 3 după amiaza ? Spune Miliano

- e bine. Marti?

- sa fie dimineață,  după amiaza am de lucruri mereu marțea. Spune Jo

- de la 10 la 11 ? Îi întreb eu

- e bine . Spun câțiva la unison

- miercuri ? Tot așa?  Îi întreb

- sa facem o zi așa o zi așa. Propune Rhys.

- perfect și începe cu după amiaza așa ca este ora perfecta pentru antrenamentul de la sala. Eu mă duc sa mă schimb văd ca voi sunteți deja gata .

- te așteptăm. Spun ei iar eu mă îndrept spre cabina de schimb din sala .

Mi am pus hainele cu care venisem în ghiozdan și l-am așezat pe un cuier apoi am ieșit din cabina

- haide ți sa începem. Ce vreți sa faceți pentru început?

- orice este pe aici . Spune Koen

- începeți. Mă gândeam sa văd după dacă este terenul liber și sa va arat și ceva mișcări.

- Da dar suntem la prima parte. Spune Mea

- Pai și nu vreți sa evoluați mai mult?

- ba da . Spune Rhys

- perfect . Stăm aici 40 de minute ia după va arat cateva tehnici.

Am făcut și eu exerciții cu ei însă am ieșit cu 5 minute mai devreme decât ei afară sa văd terenul . Era liber. Mai era doar căpitanul echipei care încerca tehnici. L-am privit atent . Dacă tot voi da lovitura sa îi cunosc și pe ei la abilități .

Am plecat spre el .

- Bună ziua ! Îl Salut. Cred ca avea 25 sau mai mult de ani.

- Bună !

- văd ca te antrenezi fără echipa .

- așa este . Am mai rămas peste program sa mai fac ceva . Tu ? Nu erai în sala?

- ba da. Doar ca mă gândeam sa le arat și lor niște tehnic.

- Pai sunt la început.

- nu strica nimic .

- ai dreptate.  Eu sunt Lord, așa îmi spun ei .

- încântată , Blood .

- interesant nume.

- știu. 

- ai un nume de echipa ?

- mmda se poate spune și așa.

- ai mei sunt Lion .

- Black Blood . Spun ei din spatele meu. Încântați.

- asemenea. Pai atunci va las sa preluați controlul terenului. Spune plecând

- bun haide ți sa va așezat unul în spatele celuilalt câte 6 pe rand.

Ei se așează apoi continui .

- o sa va numerotez cu unu și doi . Cei cu numărul doi vor face un pas în fata iar cei cu numărul unu , în lateral , astfel încât sa mă puteți vedea toti. Ați înțeles?

- Da . Spun ei în cor.

- 1...2....1....2...

Fiecare face ceea ce am spus perfect apoi eu fac câțiva pași în fata lor luând o distanta considerabila .

- pentru început o sa va arat niște lovituri de pumn pe care presupun ca sunteți familiarizați cu ele de la sacul de box așa ca vreau ca unul dintre voi sa îmi arate Cum se face bine.

O mana se vede ridicata era Conrad

- te poftesc Conrad . Vino lângă mine .

Acesta vine lângă mine

- în timp ce Îți iei poziția și lovești aerul vreau sa îmi vorbești despre ceea ce faci și Cum faci .

- pentru început eu presupun ca se pune mai intai piciorul în fata se pun pumnii la piept , te miști puțin ca și Cum ai fii într un ring de lupte cu cineva apoi lovești. Spune făcând mișcarea însă nu Bine.

- nu .

- am greșit ceva?

- este bine pana la lovitura. Totul tine de ea. Excluzand balansul și piciorul care te pot trăda în momentul în care tu faci pasul sa ataci adversarul iar el sa fie conștient de asta , totul tine de lovitura . Mă pun în poziția lui arătându i.

- am făcut exact același lucru .

- din contra, ai greșit.  Se lovește la nivelul ăsta. Spun întinzând pumnul corect , pe când tu îmi lovești la un nivel totala superior de al meu . Încearcă sa nu ridici mana , întinde o mai mult însă încordează la lovitura, nu se simte mare durere la sacul de box însă în fata cuiva Da.

Acesta încearcă și îi iese

- perfect . Acum totul consta de poziția ta și a celui cu care te lupți iar mai apoi lovitura în sine, locul. După Cum am zis piciorul poate sa va trădeze asa ca puteți sa atacați oricum sau puteți ataca imediat după ce vedeți și gândurile adversarului . Privesti, gândești,  lovești. Nu mare lucru

Spun și le arat același lucru făcut înainte doar ca fără picior .

- acum mai este și locul lovit . Pentru început totul ați alege fata cu siguranță.  Sau lovirea piciorului însă acum lucram cu mâinile și mâine cu picioarele. Locul Bun de lovit ar putea fii gatul însă aceasta lovitura este puternica astfel încât ar provoca nu doar o durere dar și un risc mare de inconștiență. O astfel de lovitura se declara și omor după starea lovituri. Continuam cu o alta lovitura puternica aceasta fiind la piept , poate sa omoare omul din fata voastră pierzându și respirația încetul cu încetul.

- crima în serie . Spune Rhys

- nu chiar . Va explicam loviturile deoarece vreau ca pentru mâine sa faceti un proiect pot spune, doi câte doi formați o echipa și imi prezentati ceea ce am spus doar ca fără sa va loviți , doar atingeri . De acum tot ce vorbim vom încerca să punem în practica . Cam asta a fost . Echipele le faceți singur și vreau sa îmi prezentați loviturile .

- Bună ziua ! Spun ei în grup

- Bună ziua ! Mâine când ieșim afară sa va aliniați tot așa.


Am promis capitol uite capitol. Cei drept nu cred ca ne vom mai vedea pana duminica viitoare probabil când voi posta așa ca va pup

O războinică II / minciuna și adevăr Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum