meciul câștigat

128 8 0
                                    

Am plecat înăuntru mafiei în timp ce ei se schimbau la vestiare , aveam sa îmi iau ghiozdanul când mă voi schimba .

Un tip foarte înalt și solid mă directioneaza spre biroul lui Seb. Am bătut la ușă iar după o aprobare a lui am și intrat .

- Hei! Cum a fost ora asta?

- a fost ok , le am arătat câteva miscari de baza și...

- wow wow wow . Stai, adică i-ai scos afară?

- Da . De ce nu ?

- Pai ei au mai întâi antrenamentele în sala .

- știu dar mă gândeam ca nu strica sa le arat niște mișcări doar . Oricum nu este mare lucru. Și presupun ca mai bine se face o zi de sala și câteva minute afară și o zi de câteva minute în sala și restul afară. Este mult mai ok decât sa îi plimbi atâta de mult pentru a ajunge unde vor .

- ok . Atunci poftim cheile de la sala și de la poarta terenului . Spune și îmi arunca doua chei .

- Mersi. Nu vrei sa mergem acasa?

- eu cred că mai stau aici pana diseară am putina treaba.

- văd ca ai cam multa .

- Da. Ce zici , luam o pauza ?

- adică?

- haide sa jucam un meci de paint-ball . Am auzit ca în câteva minute intra băieții din mafie la un meci de distracție.

- suna bine , doar ca nu știu sa joc .

- în câteva minute Îți arat eu Cum sa ții arma și sa țintești, regulile ți le vor spune băieții.

- super atunci haide sa mergem .

- trebuie sa ne schimbam . Adică tu ești jumătate gata , mie îmi trebuie costumul și treningul.

Am ieșit afară iar el s-a schimbat în cabina de la sala de sport .

Am mers în fata unui copac care avea o țintă pe el, știam sa trag cu arma însă nu știam dacă voi fii Bună și aici.

-Tine arma în mana . Poziționează ți ochiul Bine pe vizor apoi pune țintă și trage .

Am tras , pentru început am nimerit țintă însă în punctul pe care scria 10 puncte .

- ești bine pentru început, încearcă sa nu miști arma când tragi și sa nu Îți miști capul din poziția actuala .

- am înțeles spun trăgând și nimerind 50 de puncte .

- super . Uite ca au venit băieții haide .

Am mers la ei iar Seb a dat mana cu toți prezentându mă

- băieți ea este Noemy iubita mea . Joaca pentru prima data , este și antrenorul nou al echipei Black Blood , i se mai spune și Blood și sper sa va înțelegeți.

Îi spusesem lui Seb cât timp eram în vestiar ce făcusem cu echipa .

Ne am echipat in timp ce Randy imi explica jocul .

Aveam o " armura " pot spune pentru joc , aveam un fel de genunchiere doar ca foarte mari acoperind de la genunchi pana aproape de glezna piciorul , cotiere de la cot pana la încheietura mâini , un fel de scut pe burta și în cap o casca . Ne au fost dați și câte o pereche de ochelari și armele evident cu muniție destula .

Jocul era la nivel mediu asta însemnând ca noi puteam lovi de 50 de ori apoi culoarea se termina iar prin pădure erau ascunse undeva la o distanta de pământ adică în copaci alte 50 de lovituri sau un pachet de muniție. Băieții mi au arătat Cum se încarcă arma apoi mi au mai spus ca , câștigătorul este cel care o sa ridice steagul de pe câmpul care despărțea pădurea de alta . Erau doar culori alese de căpitani la alegere iar steagurile erau amândouă pe deal .

După ce mă voi obișnui as vrea sa joc și la nivel greu , mai exact erau puse capcane care făceau zgomot și care Îți prindeau piciorul pentru câteva secunde apoi se desfacea singura de pe picior însă o puteai îndepărta și tu asta dacă te grabeai. Prin pădure erau unelte ascunde odată cu muniția doar ca prin tufe . Se mai gândeau și niște injecții pentru a mai scapă de durere pentru 20 de minute în care puteai alerga iar durerea persista mereu dacă nu găseai. Acolo aveau la genunchiere un fel de buzunar mare pentru a pune tot ce găseai însă al nostru era mic și pus la cotiere unde puteai pune muniție .

- bun , acum vom face echipele. Spune Randy

- eu și el vom fi căpitani. Spune Seb

- eu aleg culoarea primul iar tu vei alege primul omul.

- s-a făcut.

- eu aleg culoarea verde .

- Atunci eu voi alege roșu.

- Bun acum alege primul om .

- o aleg pe Noemy

- eu îl aleg pe Lonnie

Ei aleg încă alți 3 oameni fiind câte 5 în echipa .

Jocuri începuse ei plecaseră în partea opusa unde era steagul lor iar al nostru era aici . Mă gândeam sa stau undeva într un copac și sa păzesc zona steagului , pana la urma nu eram așa experimentata . Se făceau 3 jocuri asta au ales ei .

După 15 minute în care am așteptat sa primi mesaj ca au ajuns în partea opusa am pornit și noi . Toți au plecat în fata însă Seb mă aștepta dar eu examinam locul .

- haide Noe.

- eu joc singura . Ai încredere mă descurc .

- OK. Sa ai grija. La prima lovitura cu vopsea ești eliminată și căzi jos , nu ai voie sa te mai miști.

- am înțeles. Bafta

- și ție.

El pleacă iar eu mă catar din ce în ce mai mult în copac pana am ajuns pe o creanga nu foarte aproape de sfârșitul copacului deoarece era imens .

Mi am poziționat arma în depărtare puteam vedea ca și Cum era o lupa , mult mai aproape .

De odată cu tufiș începe sa se miște încet în apropiere .

Mi am poziționat arma spre tufiș iar din el iese unul din băieții din echipa adversa . Am tras de doua ori nimerindu l mai întâi pe cascheta capului apoi pe picior . El cade la pământ și eu aștept în continuare

Cred ca în felul ăsta am mai " omorât " alt trei băieți . Mai rămansese doar Randy.

Nu știam unde era și nu știam nici dacă ceilalți mai erau în viața. Am coborât din copac încet pentru a nu mă lovi .

Am mers încet pana când am auzit un sunet în spatele meu, nu era decât vântul.

Am mers încet în jur de vreo 15 minute prin pădure pana am văzut steagul cel verde fluturând în aer undeva la 50 de metri depărtare de mine . Inainte de a intra pe câmp mai erau câțiva copaci în jurul meu și mă gândeam ca poate ultimul din echipa adversa era undeva în copac .

M-am încumetat și am alergat cât am putut de repede spre steag. Pe lângă mine treceau picături de vopsea verde, mă avea în vizor. M am deplasat în zigzag sărind și aplecându mă uneori pentru a nu putea sa mă țintească. Eram aproape gata sa pun mana pe steag . M-am aruncat pe spate ceea ce el nu se aștepta să fac și am pus țintă pe el trăgând. L-am țintit însă și el trăsese așa ca m-am dat din locul acela vopseaua lovind pământul. Am luat steagul în mana și am strigat

- Victorie! Toți au venit spre mine și m-au ridicat în sus aruncându mă. Am mers în brațele lor prin multe felicitări tot drumul pana la clădirea cea mare unde m-au felicitat dinou.

- haide ți sa sărbătorim. Spune unul dintre băieți.

- Ce ziceți? Vreți sa mergem undeva ? Întreabă și Seb.

- suna bine . Spun eu






As putea spune ca este duminica fără jumătate de ora . Ce glumeata sunt =)) . Sa știți ca voi reveni și duminica viitoare, mai exact voi posta doar duminica sau în cursul săptămânii dacă voi avea timp . Sper sa va placa

O războinică II / minciuna și adevăr Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum