echipa

126 10 0
                                    

Dimineață *

Mă trezesc cu razele prietenului meu matinal pe fata . Soare trădător.

Mă ridic din pat privind ceasul de pe noptiera , 10:22 . Chiar ca am dormit ceva mai mult azi .

Îmi iau niște haine din dulap apoi merg la baie unde îmi fac rutina zilnica . Mă pieptene puțin prinzându mi parul în coada apoi mă dau cu putina pudra în obraji și niște rimel .

Îmi iau hainele simple luate adineauri din dulap

În picioare mi am luat o pereche de tenesi albi simpli

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

În picioare mi am luat o pereche de tenesi albi simpli .

Am coborât la bucătărie unde am făcut omleta pentru toți.

Am așezat în farfurie porția fiecăruia apoi am plecat sa îi trezesc , era deja 11 și 2 minute

Urc în camera Lisei care era la baie apoi merg în camera lui Seb ,bat la ușă însă nu se aude nimic . Intru și îl văd dormind

Încerc sa îl trezesc însă nu obțin decât un mic mormăit

- fii serios , azi nu ai treaba ?

- mmmnu... Spune el lung și adormit

- este ora 11 și 6 minute trezește te odată.

- cât! ? Spune mai tare însă tot amorțit. Se ridica în fund mă privește o clipa dându și cu mana prin par apoi cade cu capul pe plapuma.

- haide haide. Te așteptăm jos la masa . Spune și ies din camera .

Am plecat din camera coborând la bucătărie unde am văzut o pe Lisa făcând cafea .

- neața scumpo. Îi spun eu ei

- neața și ție . Spune amortita. Era încă în pijamale .

- nu te ai schimbat ?

- mnu .

- haide stai jos. Am făcut omleta .

- eu nu mănânc dimineata, trebuia sa te anunț.

- mănânci acum ca tot am gătit. Haide

- fie . Spune și spune jos nu înainte de as turna o cana de cafea

Imediat în bucătărie intra și Seb îmbrăcat și cu siguranță mai vioi decât acum 5 minute.

- neața fetelor

- Bună Seb. Îl Salut

- Hei . Spune și Lisa

- astăzi iubito, o sa Îți prezint mafia mea .

- serios? Nu este periculos?

- este periculoasa Cum ești și tu . Uu ai făcut mâncare. Spune și ia o bucățică de omleta . Foarte buna . Zice cu gura plina .

O războinică II / minciuna și adevăr Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum