Incercam sa nu fac zgomot mare însă Nicol intra în bucătărie somnoroasa privindu mă
- ce ai pățit?
- nimic . Îi spun ștergându mi micile lacrimi care îmi erau pe obraji .
- ești ok ? Spune puțin îngrijorată.
- da da . Totul e ok . Spun zâmbind fals haide sa dormim e târziu.
- ok dacă zici tu .
Dimineață *
Mă trezesc puțin amorțita de la canapea și mă duc în camera nu înainte sa bat la ușă.
Era ora 9 dimineață trebuiau sa fie trezi cu toții .
- Intra. Il aud pe Derek.
Am intrat înăuntru și l am văzut pe Derek stand pe pat la bustul gol .
- am venit sa ... îmi iau ... hainele.
- sigur . Spune uitându se pe telefon
Am luat niște haine din dressing și l am privit cateva secunde :
- Nova nu este ?
- a plecat afară cu Olive și Zenit .
- ok. Spun și intru în baie unde îmi fac rutina de dimineață și mă îmbrac cu un tricou pana la buric și o pereche de pantaloni scurți de trening
Mi am luat și niște adidasi albi apoi mi am prins parul într o coada de cal . Am ieșit afară din baie și Derek încă se uita pe telefon . M am machiat cu niște : fond de ten , rimel , pudra , creion dermatograf și eyeliner .
Am plecat din camera fără sa îl bag în seama și am mers în sufragerie . Telefonul îmi suna și văd numele prietenei mele pe ecran
C.T
- Hei Any
- Bună Emy ce faci?
- nimic interesant. Tu ?
- sunt cu gașca afară. Ne gândeam dacă vrei sa vii cu noi prin parc cu skateboard - ul?
- sigur o sa vin . Ne întâlnim în parcul de skate ?
- da . Te așteptăm.
- ok pa .
C.T.Î
Mi am luat șapcă mea speciala pentru ca toți din grup aveam o șapcă la fel .
Am luat și skateboard -ul și am vrut sa plec însă am fost oprita de Derek .
- unde pleci ?
- mă întâlnesc cu gașca mea . De ce ?
- Pai.... Pot venii și eu? adică sa stau singur aici nu este o varianta buna .
- Nicol nu este aici ?
- a plecat când erai tu la baie . Mi a spus ca are treaba .
- pai nu știu. Știi sa te dai pe skateboard?
- Nu prea . Dar de ce ?
- suntem o gașca de skaterii ( nu știu dacă am zis bine)
- oh, pai . Mai ai o placa și pentru mine ?
- da mai am doar ca ar cam trebuii sa mergi pe jos .
- nu ,e ok am sa învăț.
I am pus o casca pe cap și i am dat placa mea cea veche . Era apropae la fel ca cea noua mi am luat o acum un an când am intrat în gașca și pe ea am învățat sa merg prima data . Cea noua am luat-o acum 2 luni și este geniala.
CITEȘTI
O războinică II / minciuna și adevăr
Teen FictionAcesta este volumul doi al cărții "O războinică " sper sa va placa Planul era simplu , îmi trăiesc viața în continuare iar la un moment dat mă voi răzbuna. Dar totul se duce de râpă când dinou Noemy cade în capcana lui . Noemy îl va învăța ce este...