petrecerea

131 10 2
                                    

Nu a durat mult sa îi explic prima parte a planului. Și am pus în aplicare primul pas .

Merg repede la Seb care se afla în sufragerie și mă așez pe canapea lângă el .

- a plecat ?  Întreabă el

- nu ...

- spune i sa plece odată. Nu vreau sa o mai văd.

- voiam sa te rog ceva . M- am împrietenit cu ea și mă gândeam dacă ar putea rămâne totuși aici . Te rog , Îți promit ca nu v-a face nimic rău.

- fie . Pentru tine și pentru ca este prietena ta, momentan singura de aici .

- Îți mulțumesc. Spun și plec repede în camera .

- Cum a fost ? Întreabă ea

- pana acum perfect,  dar ca sa fim sigure de acum vom vorbii despre asta doar în afară casei undeva unde el nu ne poate auzi .

- OK. Am înțeles.

Mi am instalat și eu lucrurile în camera iar mai apoi mi-am luat o pereche de pantaloni scurți negri și tricoul pe care îl aveam pentru ca afară era foarte cald . Am decis sa merg cu Lisa prin oraș iar mai apoi sa ne cumpărăm un constum de baie poate doua , pentru ca o sa fie o petrecere la piscina organizata de Seb.

Noi am plecat împreună cu șoferul unei limuzini albe . Am ajuns relativ repede la mall așa ca am plecat la " vanatoare "

Am intrat cu gândul de a cumpăra un sau doua costum de baie , însă ne am extins .

Am intrat în toate magazinele ieșind cu câte ceva din fiecare. Seb ne pusese la dispoziție cardul lui spunându ne sa cheltuim tot, banii de pe el erau pentru noi .

Am stat 4 ore iar apoi am lăsat toate plasele pe mâinile șoferului cu care venisem pentru a le duce la mașină iar noi ne am dus sa mâncăm ceva .

Am comandat pizza și am mâncat pe saturate după atâtea cumpărături era bine venită și niște mâncare.

După o alta ora am plecat sper casa . Era ora 4 și câteva minute iar petrecerea avea loc la 5 jumătate. Nu aveam mult timp așa ca am plecat imediat acasă

Îmi cumpărasem câteva costume de baie cred ca vreo 3 . Toate arătau genial însă aveam sa port doar unul azi așa ca am ales unul alb sclipicios din 2 piese

Mi am luat perechea de pantaloni scurți înapoi pe mine rămânând doar partea de sus a costumului meu la vedere

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Mi am luat perechea de pantaloni scurți înapoi pe mine rămânând doar partea de sus a costumului meu la vedere .

Ieșind pe hol o observ pe Lisa îmbrăcată într un constum dintr o singura piesa negru

Ieșind pe hol o observ pe Lisa îmbrăcată într un constum dintr o singura piesa negru

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Pe deasupra avea o rochie transparenta de vara .

Îmi prind ușor parul într un coc dezordonat și merg la parter împreună cu Lisa complimentandu ne. Muzica începe sa se audă din spatele casei așa ca mergem acolo . Pe drum am salutat câțiva prieteni de ai Lisei apoi la boxe l-am găsit și pe Seb . Nu erau încă toți oamenii însă în jur de 10 sigur erau .

- cât este ceasul ? Îl întreb pe Seb încercând sa îl fac sa mă audă

- ce casa ? Întreabă el. O sa îmi ia ceva .

- ceasul ! Tip mai tare

- ce ?

Îi fac semn sper mana ca și Cum as avea un ceas iar acesta se prinde . Își scoate telefonul și îmi arata ca este 5 și 28 de minute .

Aveam un mini bar ceea ce mă surprindea puțin pentru ca din câteva am auzit din spusele Lisei a fost mereu acolo .

M am așezat pe un șezlong lângă piscina înconjurată de nimeni . Toți ceilalți dansau sau vorbeau intre ei , mai bine zis încercau.

Lângă mine vine Seb .

- Bună!  Îi spun eu

- ai pățit ceva ?

- Nu.  Sunt ok. Îi spun sigura pe mine .

- nu pare.  Ești cam distanțata.

- ți se pare. Oricum sunt ok nu Îți face griji.

- dacă tot ești iubita mea sa știi ca as vrea sa Îți fac cunoștință cu toți prietenii mei,  chiar și cu cei din mafie sa fie familiarizați cu tine .

- nu este nevoie . Mint frumos

- ba da . Pentru ca toți sa știe cine ești.

- mă bucur ca însemn mult pentru tine .

- și eu . Spune și se apropie încet de mine . Ah urăsc ca v-a trebuii sa îl sărut in tot timpul ăsta.

Ne am sărutat câteva secunde apoi m-a luat pentru a dansa .

Petrecerea a continuat asa încă câteva ore bune încât ceasul ajunsese sa fie 10 și 59.

Petrecerea se încheiase la ora aceea pentru ca eram obosita .

Am intrat înapoi în camera mea unde mi am luat pijamalele mergând sper baie . După ce mi am făcut o baie numai buna m-am schimbat în cele mai confortabile haine , pijamalele

O bătaie se aude în ușă camerei mele urmată de corpul lui  Seb .

- Hei. Ce e cu tine aici la ora asta ?îl întreb sperând ca nu v-a spune ce cred eu ca v-a spune.

- pot sa dorm cu tine ? În zadar , speranțele mele se naruisera.

- nu știu...

- promit ca nu mușc.

- fie . Spune acoperindu mă. Stinge becul . Îi spun deja cu capul pe perna.

- Îți este somn ?

- normal , dup atât de mult dans .

- ai dreptate . Spune luându mă în brațe.

- noapte buna . Îi spun eu

- noapte buna frumoasa mea . Îmi spune acesta








Știu știu a trecut mai mult de  un an de când nu am mai postat 😉. Acum sărind peste glumele din programul de dimineață îmi pare rău că nu am mai postat însă credeam ca nu mai are rost . Totuși uite mă aici cu un capitol nou . Nu știu cât de des voi posta însă o voi face stați calmi . Mai am și alte cărți la care lucrezi pentru ca mintea mea a zis ca de ce sa nu facă 100 de cărți în acelasi timp ? Deci scuze încă odată va pup

O războinică II / minciuna și adevăr Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum