Emma szemszöge...
Nehéz lesz ezt így végig csinálnom de szerencsémre nem soká itt van a szünet szóval tudok kicsit piheni. Mi van azóta Rebecával hát kerüljük egymást talán jobb is így. Éppen a hetedik órán ülök és azon gondolkozom talán még sincs veszve minden talán még együtt lehetünk. Á dehogy ki jelentette, hogy ő nem vonzódik hozzám. Gondolatomat a csengő zavarta meg Rebeca elsőként ment ki a teremből olyan furcsa mostanában nagyon megváltozott de lehet csak megpróbálja elfelejteni a történteket talán nekem is ezt kéne tennem. Talán jobb lenne vele megbeszélni a dolgokat? Majd ha hazaértem töri faktról akkor írok neki. Belépve a terembe csöndben oda sétáltam a helyemhez és leültem. A tanár és épp ekkor lépet be így kezdetét vette az óra. Párba kellett állnunk de úgy, hogy húznunk kellett így én Robertet húztam. Nagyon jó fej srác magas talán 180 cm, barna szemű barna hajú normál testalkatú. Elégé helyes. Jól elvoltunk. Mikor indultam volna ki a teremből megkérdezte, hogy nem-e mennénk együtt mivel ugyanarra megyünk. Egész úton beszélgettünk és jobban megismertem őt. Mikor megérkeztünk a buszmegállóban megölelt. Olyan furcsa érzés kerített hatalmában amit eddig csak Rebecánál éreztem.
Kis idő múlva...
Már hazaértem és éppen a leckémet írom mikor látom, hogy jött 2 facebook értesítésem. Robert Star ismerősnek jelölt, Robert üzenetet küldött. Gyorsan visszajelöltem és megnyitottam az üzenetet.
Robert Star
- Szia. Nagyon jól éreztem magam veled és azt szeretném megkérdezni tőled, hogy nincs-e kedved eljönni velem valahova?
Emma
- Szia. Én is jól éreztem magam. Igen. Hova mennénk?
Robert Star
- Mondjuk elmehetnénk moziba? Most adják az egyik kedvenc filmemet.
Emma
- Ok. Akkor majd suliba megbeszéljük a részleteket.
Robert Star
- Rendben. Akkor szia. :)
Emma
Szia. :)
Jól döntöttem, hogy elmegyek Roberttel moziba? Hisz csak most ismertem meg. De talán... á mindegy. De annyi biztos, hogy elégé helyes srác és talán egy kicsit tetszik is de nem szabad még beleszeretnem nem akarok padlóra kerülni. Gondolataim közben hallom, hogy csörög a telefonom Rebeca neve jelenik meg a képernyőn gondolkozom, hogy fel vegyem e vagy ne. De úgy döntöttem, hogy felveszem mert még a végén ennél is jobban megharagszik rám.
- Szia Emma. - hallom hangján, hogy nem rég még sírt.
- Szia. Mi a baj?
- Á semmi...
- Tudod, hogy engem nem versz át. Na bökd ki, hogy mi a bajod?
- Tényleg semmi inkább megyek nem zavarlak.- és ezzel meg is szakadt a vonal.
Ez meg mi volt. Nem értem mi történt, hogy ilyen állapotban van talán, jobb lesz ha átmegyek akkor lehet, hogy többet megtudok.
Na ezt is sikerült megírnom nem igazán lett a legjobb de nem igazán volt ötletem plusz családi okok miatt sem tudtam írni. Remélem azért tetszett. :)