1 héttel ezelőtt...

60 4 0
                                    

Egy hét telt el azóta, hogy Rebeca megcsókolt azóta nem is láttam vagy beszéltem volna vele.

Reggel fáradtan keltem fel ezernyi gondolat járt a fejemben. Nem tudom mit csináljak ezzel az érzéssel olyan furcsa ez nekem. A gondolataimból legjobb barátom zökkentett ki. Aki a nappalinkban állt és anyummal beszélgetett.

- Szia Emma. Mi újság?-kérdezte kíváncsian.

- Szia. Semmi. -mondtam egy nagy ásítás közepette.

- Látszik még neked túl korán van. - nevetett. - De miért nem vagy még felöltözve?

- Hisz vasárnap van. És én ilyenkor még nem öltözök fel. - itt már nem bírt magával és előtört belőle a nevetés.

- Hétfő reggel 7:30 van. - mondta még mindig nevetve.

Azonnal észbe kaptam és felrohantam a szobámba és gyorsan felvettem egy szakadt fekete farmert meg egy fekete pólót és indultam le száguldva a lépcsőn. Szerencsére olyan ügyetlen vagyok, hogy megbotlottam valamiben és rá estem a legjobb barátomra. Mind a ketten csak nevettünk majd gyorsan elindultunk.

7:55 még pont beértünk az iskolába gyorsan a szekrények felé vettem az irányt és bedobtam a cuccomat és kivettem azokat amik az órára kellenek. Beérve az osztályteremben váratlan dolog ért Rebeca egy sráccal falták egymást. Ez furcsa hisz nekem Rebeca azt mondta, hogy a lányokat szereti. Miért hazudott? És akkor miért csókolt meg? Nem tudtam ezen tovább gondolkozni mert a megjelent a tanár és elkezdte magyarázni már nem tudom miről mert egész órán csak Rebecán járt az eszem.

Szünetben oda mentem legjobb barátomhoz a nagy fa alá. De láttam rajta, hogy ideges .

- Mi a baj?-kérdezem.

- Semmi. - mondta már szinte sírva. Igaz, hogy fiú de akkor is mi történhetett?

- Haha ezzel nem tudsz becsapni. Na mond már, hogy mi történt?

- Hát...csak annyi, hogy ... szerelmes vagyok Jacksonba. - hát ezen nagyon meglepődtem.

- És mióta? - kérdeztem.

- Pár hete.- nyögte végre ki nagy nehezen. - De ő nem meleg szóval ez lehetetlen. - és megint sírt.

- Honnan veszed, hogy nem meleg?- kérdeztem kicsit húzva a fejét.

- Mert azt mondta a barátainak, hogy ő soha se tudna szeretni egy fiút.

- Figyelj tudom, hogy ezzel most megszegem az ígéretem de Jackson meleg és azt is tudom, hogy kibe szerelmes.- ezen kicsit elmosolyodott.

- Úgy se engem szóval...- itt a szavába vágtam.

- De pont, hogy téged szeret. Amióta egy sátorban voltatok a táborban.

- Most csak viccelsz ugye?

- Nem viccelek ezt most komolyan mondom. - ezen elkezdett öröm táncot járni. - De ne most készülj neki szerelmet vallani majd én elintézem, hogy ti ketten együtt legyetek.

- Köszi, köszi, köszi. - ölelt meg.

- Figyelj most, hogy ezt megbeszéltük lenne egy kérdésem.

- Mond.

- Mi van Rebecával? Olyan távolság tartó velem szemben. Amióta történt az eset azóta nem is beszéltünk.

- Hát...tudod...- éppen folytatta volna mikor megjelent Rebeca és a "barátja".

Na ez készlet nagyon nehezen akart össze jönni de kész. Remélem azért tetszik nektek. A történet kicsit máshogy folytatódik mint terveztem. Szóval azért remélem így is jó. :)

Első szerelemМесто, где живут истории. Откройте их для себя