-És, most akkor tényleg maradunk?-tettem vissza a bőröndömet a szekrény tetejére
-Igen. De nyugi, holnap már megyünk haza.-ütögette meg óvatosan a jobb vállamat Valtteri
-Hát oké. És...más csapatok is maradnak?-csillant fel az a nagyon picike remény a szememben
-Ha a RedBullra gondolsz, ők biztos: hogy maradnak. Ahogyan szerintem mindenki. A Ferrarihoz jön tesztelni Mick Schumaher is. A Redbullnál Max marad tesztelni.-vonta meg a vállát Valtteri.-Én nem fogok most tesztelni, csak Lewis. De akkor is érdekes ezekre maradni.
-Örülök, hogy ennyire biztos vagy benne.-pislogtam nagyokat
Egy kis csönd ült el a pici szobánkban. A bátyám a teraszra kiment leülni, és fotózni, én pedig a szobában ültem. Csak bambúlva ültem az ágyamon, és a fehér szőnyeget néztem.
Minden zajt kizártam, ami a folyosóról hallatszódott be. Minden embernek a magas és mély hangját is ignoráltam. Csak egy valamire tudtam gondolni.
Nem is lakunk egy országban Max-el. És én sohasem hittem a távkapcsolatban. Valtterit pedig nem hagyom otthon Finnországban.
Csak ezen járt az eszem. Max, Max, Max és Max.
A hosszú gondolat menetemet egy hangos ajtó kopogás szakította félbe.
-Igen?-kérdeztem, amikor kinyitottam a barna ajtót.-Áh,Lewis.
-Szia.Valtteri?-érdeklődött a bátyám után
-A teraszon van.-mosolyogtam
-Le kéne menni, nemsokára kezdődik a tesztelésem. Vagy ti lejöttök, nem?-húzta fel a szemöldökét Lewis
-Ahhhaa, elvileg megyünk.-bólogattam.-Na szólok neki, gyere be addig.
Lewis bejött a szobánkba, és leült az egyik kis székre.
Közben én kimentem a teraszra, és az éppen mesteri képeket készítő bátyámat rángattam be a szobába.
Lewis-al rögtön lepacsiztak, meg minden, és nagy beszélgetésbe kezdtek.
Én csak mosolyogva néztem a két felnőtt férfit, akik néha 15 éves szinten vannak. És ez nem baj. Én is pont ugyan olyan komolytalan vagyok, mint ők.
-Linnea, elindulunk le. Jössz velünk?-kérdezte Valtteri
-Ohm...-gondolkodtam el.-Menjetek előre, majd utánnatok megyek.
-Okes, gyere Lewis.-paskolta meg Valtteri Lewis hátát
-Okey,go! (Oké, menjünk!)-nyitotta ki a szobaajtónkat a brit
Rögtön megtalálták a közös hangot, és beszélgetni kezdtek.
Én rögtön kimentem a teraszra, és pár képet szerettem volna csinálni. Éppen, hogy beállítottam a kamerát, kopogtak az ajtón.
-Igen?-nyitottam ki.-Ooh,Valtteri.
-Talán vársz valakit?-vont kérdőre a bátyám
-Nem.-vontam meg a vállamat.-Mit hagytál itt?
-Kiadnád a sapkámat? A feketét.-nyúlt be a jobb kezével
Én csak bólintottam, és a TV mellé néztem egyből, ahol az összes Mercedeses sapkánk sorakozott. Megfogtam a fekete sapit, és kiadtam neki.
Elköszönt, és a folyosón nevettek tovább. Tisztán hallottam a nevetésüket.
Vissza ballagtam a teraszra, és újra felvettem a nagyon jó kameraállásomat. Sikerült is, és éppen, hogy egy jó képet tudtam csinálni, amikor újra kopogtak.
YOU ARE READING
Hajsza a győzelemért [BEFEJEZETT]
Teen FictionA nevem Linnea Bottas. Annak a bizonyos Valtteri Bottasnak a húga vagyok, és idén fogom tölteni a 22. életévemet, de még élvezem az édes 21-et. A 2018-as évet nézve elterveztem, hogy a bátyám összes futamára ki fogok menni, és a Mercedes boxából fog...