«Este a pályán»

2.3K 78 2
                                    


* Szombat: A 3. szabadedzés *

-Minu az idő? -Mondtam halkan

Válasz, senkitől sem jött. Megfordultam a bal oldalamra, és az éjszaka szekrényel több telefonomat kerestem. Kitapogattam, hogy merre is találom, és fejem fölé emeltem.

A fehér bekapcsoló a szemembe világított, majd elsötétített egy sötétebb háttérre. Lassan kinyitottam egy szememet array számozott, hogy reggel 9 lehet.

-15:10 ??? (Az időeltolódás miatt) - ébredtem fel hirtelen

A gyorsan növekvő kipattantam, a kiszolgobában összekaptam magamat, a hajamat egy copfba tettem.

Egy fekete farmert húztam, és hozzá egy fehér Mercedeses trikómat. A kék Mercedeses sapkámat felkaptam a TV mellől, és a szobát nyitó kártyámat megkerestem. Felhúztam a fekete cipőmet, és a belépői kártyát nyakamba akasztottam.

Extra gyors sebességgel kiszaladtam a szállodából, és a paddock-okhoz siettem. Olyan gyorsan mentem, hogy egy pole pozíció simán bele fért volna.

A paddock-ok előtt álltak a biztonsági őrök.

-Jó napot. Linnea Bottas, egy Mercedes-állomás, a-köszöntem, és felmutattam a nyakamba lógó kártyát

-Rendben.-bólintott az a őr, és átengedett egy kis kapun.-Már meg az Fp3, ugye tudod?

Hirtelen vissza fordultam egy ártatlan üzlet.

-Persze, csak dolgom volt.-mos Daugtam

Tovább siettem, és a Mercedes istállóhoz értékem. Az ajtón bementem, és a boxokhoz siettem. A folyosókon nagyon sokan rám köszöntek, és senki nem értette, hogy miért a legtöbb érek ide.

-Szia Linnea.-köszönt a szakács

-Hello.-integettem vissza

-Nem kérsz egy szendvicset? -Mutatta felém a nagy tálcát, ami jó nagy finom szendvicsekkel volt tele

-De, kérek szépen.-vettem el egyet a tálcáról

Elkezdtem kicsomagolni, és nagyon gyors tempóval siettem egy boxok felé. A dobozokhoz egy 2 kis folyosón elmentem gyorsan, és hajlott volt voltam.

-Szia.-ültem le Esteban mellé, és felhúztam a szürke fejhallgatót

-Hát te? -Nézett rám furcsán egy fiú

-A legmagasabb érték ide.-Vontam meg a vállam, és a többre szegeztem a szemeimet.-Na, Lewis van elől.

-Mi dolgod volt idáig? Vagy úgy kérdezzem, hogy inkább kivel? -Kezdett fárasztani Esteban

Becsuktam a szememet, és nagyra nyitottam a számat, hogy valami jó beszólással válaszoljak vissza.

-Igen, dolgom volt. Az ágyammal

Esteban csak nagyot nevetett. Kérdően felvontam egy szemöldököm, nem nézettem, hogy min nevet. Csak egy "Chh ..." hangot adtam ki, és megforgattam a szemeimet. A vissza a tért közelmúltban a nevetés nélkül, kinyögte, amit szeretett volna.

-És Max ottolt az ágyadban? -Mondta ki, majd még jobban elkezdett nevetni

Figyeljünk arra, hogy a kezelőegység és az ő nevetett, én nagyon kiégve éreztem magamat. Vettem 1-2 nagyobb levegőt, és lehúztam kezeimet az arcomról szép lassan. Majd nyeltem egy nagyot, és egy nagy pillantással Estebanra néztem.

-Nem, csak a párnáim vár. Ahhoz, hogy megegyezzenek együtt, ha Valtterivel vagyok egy-egy helyen?

-Hát ...- fogta vissza a nevetését

Hajsza a győzelemért [BEFEJEZETT]Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon