«Szeretlek,Max!»

1.5K 58 12
                                    

-Jó reggelt húgi.-nyitott be a szobámba Valtteri

-Jó reggelt.-köszöntem vissza.-Na mehetünk reggelizni?

-Aha.-mosolygott Valtteri.-Látom tegnap itt volt Max.

-Honnan veszed?-ráztam meg a fejem tiszta vörös arccal

Valtteri a jobb válla felé engedte a fejét, és az ágyra szegezte a szemeit, majd arra is biccentett egy kicsit. Amikor én is hátranéztem az ágyra, ami teljesen kupis volt, megértettem a bátyám észrevételét.

Az ágyon lévő lepedő tiszta gyűrött volt, egy két helyen ki is jött a betűrés. A takaró össze vissza állt, és a két nagypárna is egymáson hevert. Az egyik kispárna a földön hevert, a másik valahol az ágy közebe fele.

Visszafordultam a bátyám felé, és "összegyúrt" szájjal némán bólogattam felé.

-Jaa, valami hasonló volt.-mondtam nagyon halkan, és megvakartam a tarkóm

-Na meg hajnalban ment át a saját szobájába. Lewisnál voltam. Kártyáztunk, meg beszélgettünk, meg még 1-2 csapattárs ott volt. És amikor mentem a saját szobámba, akkor jött velem szembe Max.

Lehajtottam a fejemet. Erre igazán nem tudtam mit mondani.

Na gyere, intett a kezével Valtteri, és elindultunk a szálloda hosszú folyosóján. Közben elmeséltem neki a tegnap ért Ferraris lányokat, és, hogy hogyan vágtam vissza. Valtteri csak nevetett rajta, hiszen tudja, nem szeretheti őt mindenki.

A lépcsőknél találkoztunk pár Mercedeses emberrel. A bátyámnak említést tettem a szerződésről, ami fel lett ajánlva nekem.

Komolyan is gondolja? - Gondolta magában a bátyám, majd hangosan is megkérdezte, de én csak lazán megvontam a vállamat. Ha igaz is, én elvállalnám.

Az ebédlő majdnem tele volt. 1-2 asztalt foglaltak el a Mercedesesek. Rajtunk kívül. Ott voltak a Racing Pointosok, a Haas-osok, a Williamsesek, a McLaren-esek, és az Alfa Romeo-sok. A Redbullosok sehol.

Igaz, 1-2 Redbullos póló feltünt, de a lényege nem volt ott...Max nem volt ott.

***

*A harmadik szabadedzés*

"Kedves nézőink, a harmadik szabadedzésen is Ferrari 1-2 lett. Talán most megszakad a folyamatos Mercedes 1-2."

***

*Az Azeri időmérő edzés*

-Na izgulsz, kicsi Bottas?-sétált el mellettem Esteban

-Nem igazán...-vontam meg a vállamat

Kicsit aggódtam, mert a mai napon nem is láttam Max-et. Egy csomó Redbullos embert láttam, még magát a csapatfőnököt is, de ŐT nem. És ez eléggé elszomorított. Nem is keresett.

-Baj van?-nézett rám bociszemekkel

Megráztam a fejemet, és elővettem a telefonomat. Ott sem írt.

"Kedves nézőink, kezdetét veszi az időmérő edzés első része, a Q1."-kapcsolt be a hangosbemondó

-Hé, kicsi Bottas...-bökött meg Esteban

-....Linns.-vágtam rá egyből, amikor Esteban összehúzott szemöldökökkel nézett felém.-Max találta ki ezt a becenevet.

-Oké, szóval, Linns, van kedved fogadni?

Furcsán néztem a fekete pólós, napszemüveges férfire. Miért visel napszemüveget ilyenkor?

-Hallgatlak.-mentem bele meggondolatlanul

Hajsza a győzelemért [BEFEJEZETT]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin