Giriş

7.4K 184 95
                                    

Multi alıntı.

Uzun zaman sonra Fırtına 2'yle hepinize merhaba ! Gerçekten aslında hiç aklımda olmayan bir şeydi bu ... Fikrimi değiştiren şey ne kadar özlediğimi ve aslında Fırtına için yazabileceğim bir şeylerin hep olacağını fark etmemle oldu . Galiba , iyi ki de fark ettim...

Ömer William İplikçi ve Defne 'nin hikayesi kaldığı yerden tekrardan sizlerle !

"Vaveyla" ikinci kitabın ismi. Neden bu ismi koyduğumu , anlamına baktığınızda anlayacaksınız ...:)

Bana Fırtına'da en çok neyi özlediğinizi söylemeyi unutmayın , hepsini okuyacağım!

Umarım beğenirsiniz ve bu macerada ilki kadar güzel olur . İyi okumalar ...

Barış'ın gülüşü kadar güzel kalın :)

Kontrol .

Kontrolümü kaybediyordum. Kömür rengi gözler yakınlarımdayken , uzun zamandır kaybettiğimi düşündüğüm şey şimdi karşımdayken birkaç sene de kazandığım kontrolümü kaybediyordum.

Gözlerinin derinliğini görmeyeli , pürüzlü sesinin tonunu duymalı o kadar uzun zaman olmuştu ki , bunun nasıl hissettirdiğini bile unutmuştum.

Eski Defne nasıldı , o kızıl kafalı kız kimdi unutmuştum.

Onun yanında hep aynı kişi oluyordum .

Eski Defne gibi.

Ruhum acıyordu , gözlerimde o hüzünlü ifade vardı ve kalbim her zaman onunla ilgili şeylerde tetikliydi.

Bana acı veriyordu ama hissediyordum. Onunlayken , böyle bir duyguyu başka kimseyle yaşayamayacağımı hissediyordum.

Bana hissettiriyordu .

Şimdi tekrar yakınlarımdaydı ve ben benim için bambaşka bir tehlikenin yaklaştığından habersizdim . Ama zaten onun yanında tehlikeden uzak olmak mümkün müydü ki ? Asıl tehlikeden nasıl kaçabilirdim ki ?

Ömer William İplikçi asıl tehlikeydi .

Ve o tehlike yakınlarımdayken kalbimde hep aynı şey olurdu :

Vaveyla .

Fırtına 2 - VaveylaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin