Multi alıntı .
''Defne ,'' Uykumun içine ulaşan ses sıçrayarak uyanmama sebep oldu . Bu halim Ömer 'in hafifçe sırıtmasını da kısa süreliğine getirdi . ''Kalkman lazım güzelim,''
''Bir şey mi oldu ?'' diye mırıldandım gergin suratına bakarak . Omuz silkti ama bu onun umursanacak şeyler olduğunda , dalga geçer gibi yaptığı omuz silkişiydi .
''Biri ,'' dedi biraz tereddüt ederek . ''Aşağıda ısrarla bizi soruyormuş ve silahı varmış .'' Korkuyla yerimden doğrulduğumda , Ömer 'in gözlerimde gördüğü dehşete karşı yüzü yumuşadı . ''Korkma kızıl kafa , bir daha kimse sana o kadar yaklaşamayacak .''
Bir süre gözlerine baktıktan sonra , yataktan hızlıca kalktım . ''Hemen gitmemiz lazım .''
''Senin için yeni kıyafetler getirtmiştim ,'' dedi gergince dudağını ısırırken . ''Onları giymen ve burdan tüymemiz için sadece 3 dakikamız var .''
İyice paniklerken , onun her yerimi görüyor olmasını umursamadan üzerimde ki bornozu çıkardım ve kenardaki iç çamaşırlarını hızlıca üzerime geçirdim . Bu sırada bakışlarını bir an bile üzerimden ayırmıyordu ve bu daha da gerilmeme sebep oluyordu ama üzerine tartışacak vaktimiz yoktu . Yanaklarım hariç . Yanaklarımın kızarmaya her zaman vakti vardı tabii ...
Tamamen üzerimi giydiğimde Ömer hızlıca kapıya ilerlerdi . ''Sessiz ol ve elimi bırakma .'' Elimi sıkıca kavrayınca, ona itaat ederek parmaklarımı parmaklarına kenetledim .
Koridorda kimse yok gibi görünüyordu . Ömer sessiz adımlarla , en sondaki yangın çıkışına doğru ilerlerken ; bende onu aynı sessizlikte takip ettim . Eli tam kapının koluna gittiğinde ''Kaçıyor musunuz yoksa ?'' diye duyduğumuz kalın erkek sesi ikimizinde bir saniye duraksamasına sebep oldu .
Ömer kapıyı açtı ve hızlıca adama orta parmak gösterip beni de içeriye çekti . Tam o anda gelen silah sesi çığlık atmama sebep olurken ''Sakın durma , Defne .'' dedi Ömer soğukkanlı bir şekilde ve beni merdivenlerden sürüklemeye devam etti . Ona ayak uydurmaya çalışırken , arkamızdan gelen ayak seslerini de fark edebiliyordum ve korkudan daha da altıma sıçıyordum .
''Muhtemelen kapıyı açtığımızda karşımızda biri olacak ,'' dedi Ömer sessizce . ''Sakın ani bir şey yapma .''
Çıkış kapısına ulaştığımızda Ömer , yavaşça kapıyı açtı ve tam da tahmin ettiği gibi önümüzde silahını bize doğrultmuş bir adam vardı . Karşımızdaki adama düşünme fırsatı vermeden Ömer adamın silahına hızlı bir hamle yaptı ve kısa bir dövüşmenin sonunda bizim için yolu açtı . Arkamızdan gelen adamınsa yapacak pek bir şeyi yoktu , o daha merdivenlerin başında göründüğü anda Ömer tam kafasına çabasız bir nişan almayla sıkmıştı .
Dehşetle gözlerim büyürken ''Herkesi bu kadar kolay öldüremezsin !'' diye adeta ciyakladım . Ömer 'se bana aldırmadan elimden sürüklemeye devam etti ve ''Burdan çıkmak için 30 saniyemiz var .'' diye mırıldandı sessizce .
Arkadaki otopark kapısından koşarak çıktığımızda , Ömer siyah bir makam arabasına doğru ilerledi ve cebinden anahtarı çıkardı . ''Nasıl ya ?'' diye sorduğumda bir cevap vermedi ve ''Binmen için 10 saniye.''dedi sadece .
Bu saniye işi gerginliğime hiçte yardımcı olmuyordu.
''Durun lan!'' Bahçenin içinden gelen bağırma sesi beni kendime getirdi ve hızlıca arabaya bindim .
Ömer arabayı kükreterek çıkarttı . Çıktığımız gibi de adamlar arkamızdan ateş etmeye başlamışlardı . ''Ömer ,'' dedim korkuyla . O'ysa sadece sakin bir şekilde elini başıma koyup kafamı eğdi .