Multi alıntı.
"Bu arabayı nerden buldun ?" diye sordum sessizliği bozarak . Saatlerdir yoldaydık ve çok geç kalmış bir soruydu.
"Kiraladım," dedi sadece . Ona neden çocuk istemediğini sorduğumdan beri o kadar dalgındı ve kendi kabuğuna çekişmişti ki sorduğuma bin pişman olmuştum .
"Hadi, birbirimize bir şeyler soralım . Sırayla , hani daha önce yaptığımız gibi." Gereksiz bir enerjiyle ortaya attığım fikir hafifçe gülmesine sebep oldu. Onun aklındaki düşünceleri savmaya çalışıyordum . Her şeye rağmen ... Başıma gelen her şeye rağmen , ben yine de o hep gülsün istiyordum.
Çağrıma karşılık verdi ve "Tamam," dedi . "Başla bakalım,"
Gözlerimi kıstım ve düşünmeye başladım. Ne sormam gerekiyordu? Birkaç saniye daha durduktan sonra aklıma en merak ettiğim şeylerden biri geldi. "Neredeydin ?" diye sordum . "4 sene boyunca."
Gerildiğini hissetsemde beni terslemedi . "1 sene İskoçya'daydım. Kaçtığım zaman ilk önce İsveç'e gittim. Orada da 1 sene kaldım . Sonra Türkiye'ye döndüm."
Kaşlarımı çattım. "Yani sen 2 senedir burada mısın ?"
Omuz silkti . "Benim sıram,"
Gözlerimi devirirken "Ah , sor hadi." diye homurdandım.
"Batu'ya karşı ne hissediyorsun ?" diye sordu. Elleri direksiyonu sıkmış vaziyetteydi .
Batu'nun onu neden bu kadar öfkelendirdiğini merak ettim. Artık benimle olmamasına rağmen , kiminle olduğumu neden bu kadar önemsediğini merak ettim. Neden ona bu kadar dokunduğunu merak ettim.
"Bilmiyorum," dedim dalgın bir sesle . "Bir süre aşık olduğumu sandım ama kendimi kandırıyordum. Sanırım onu arkadaş olarak seviyorum ve ona minnettarım . "
Kaşlarını çatsa da bir yorumda bulunmadı . Sıra bendeydi . "Nasıl kaçtın ?"
"Juliana'nın adamları her ne kadar onun adamı olsalarda beni daha çok severler . Çok fazla maddi imkanımı kaybedeceğim bir anlaşma yaptım. İlk başta yanaşmadılar ama Mert'in benim izimi sürüp bulmasıyla bir şeyler değişti."
Kafam o kadar karışıktı ki ... Yüzeysel anlatıyordu ve çok daha fazlası olduğuna emindim ama bu konuyu daha fazla üstelemeyecektim . Anlatmayacağını biliyordum ve gerçekten hazır olduğu zaman kendi isteğiyle anlatmasını bekleyecektim.
"Onunla ne kadar ileri gittin ?" Yanaklarımın kızardığını hissettim . Neyi kastettiğini anlamıştım ve bunu ona söylemek hiç kolay değildi .
Bir süre sessiz kaldım ve bu , onun gerginlikle boynunu esnetmesine sebep oldu . "Ne kadar ?" diye sordu tekrardan . Sesi hırıltılıydı .
O an , Ömer'in beraber olduğu kızları düşündüm ve göğsümde ki öfke yükselmeye başladı . Böyle bir konuda eğer bana hesap sormayı ya da yargılamayı düşünüyorsa vazgeçmeliydi . Çünkü yaptığı şeylerden sonra buna hiç hakkı yoktu.
"Seks dışında her şeyi yaptık. Sadece ben cinsel birleşmeye hazır hissetmediğim için bekliyorduk."
"Siktir ," diye mırıldandı ve bunu ağzından kaçırdığını tahmin ediyordum. Bakışları kararmıştı .
"Cansu'ya aşık mısın ?" Soruyu sorarken cevabından o kadar korkuyordum ki ...
Hafifçe gülümsedi . Ah , geliyordu işte . Yine paramparça olacaktım. Bu soruyu hiç sormamalıydım.
"Ben senden başka kimseye aşık olmadım."
O an donakaldım. Midemdeki siyah kelebekler sanki hayatlarının ilk günüymüş ve gün sonunda ölmeyecekmiş gibi kanat çırpmaya başladılar .