Multi alıntı.
"Burası kimin ?" diye sorduğumda anahtarı deliğe sokmuştu ve kilidi açıyordu . "Benim."
"E bizim orada ki ev ?"
Gözlerini devirdi . "Herkesin tek bir tane evi olmak zorunda mı Defne ?"
Sorduğu soru kulağa fazlasıyla mantıklı geliyordu . Aptal aptal şeyler söylemeyi bırakmazsam , heyecandan saçmaladığımı anlayacaktı ve işler iyice boka saracaktı .
Kapıyı açıp içeri girdiğinde , ben de çekingen adımlarla onu takip ettim . Rezidansın üst katlarında oturuyordu ve bütün şehir resmen önümüzdeydi. Harika bir manzarası vardı ve her yerin cam olması mükemmeldi .
"Ne zaman burayı aldın ?"
Arkamdan kapıyı kapatırken "Birkaç ay önce ," diye mırıldandı ve kendini büyük salondaki koltuğa attı .
Söylediği şey duraksamama sebep oldu . Yani aylardır buradaydı .
Tam ağzımı açacağım sırada telefonuma gelen mesajla sustum. Batu'dan gelmişti .
"İyi geceler birtanem . Umarım Leyla daha iyidir , seni seviyorum."
Yutkundum ve terlediğimi hissettim . Gerçekten kendimi bok gibi hissediyordum. Burada olmam tamamen hataydı .
"O değil mi ?" diye sordu ifadesiz bir yüzle. "İstiyorsan gidebilirsin ."
Birkaç saniye boş gözlerle öylece suratına baktım. Onu bu yaralarla bırakamazdım , ayrıca kendime engel olamayacağımdan korktuğum için kaçtığımı düşünmesini istemiyordum. Bu yüzden "Hayır," dedim kararlı bir tonda . "Böyle iyiyim."
Telefonumu tekrar cebime sıkıştırırken "İlk yardım eşyaları nerede?" diye sordum. Sesim soğuktu ve mesafemi fark ettiğini biliyordum. "Mutfak," dedikten sonra gözlerini kapattı.
Oyalanmadan mutfağı buldum ve cam şeklindeki ilk yardım dolabına yöneldim. İhtiyacım olanları aldıktan sonra ağır adımlarla tekrar salona döndüm.
Gözleri hala kapalıydı . Bir elini başının altına koymuştu . Güzel gözüküyordu. Ulaşılmaz ama huzurlu.
Silkelenerek onu izlemeyi bıraktım ve "Doğrulabilir misin?" diye sordum sadece .
Gözlerini açıp birkaç saniye beni izledikten sonra , ağır ağır doğruldu ve oturur pozisyona geçti .
Gerginliğimi göz ardı etmeye çalışarak yanına oturdum. Her hareketimi dikkatle takip ediyordu .
Pamuğa dikkatlice ilacı döktükten sonra , yavaşça kaşına bastırdım . Gözlerini yumdu , canının yandığını biliyordum. Bu yüzden ister istemez benimde yüzüm ekşidi . "Çok acıyor mu ?" Gözlerini açmadan kafasını olumsuz anlamda iki yana salladı.
Kaşını hallettikten sonra , yüzündeki diğer kanayan yerlerle de ilgilendim ve bu süre boyunca çıtını bile çıkarmaması gerçekten sağlam bir irade gerektiriyordu . Sadece tek bir noktaya gözlerini dikmişti ve gözleri boştu . Bir şey düşünüyor olmalıydı ama bunun iç açıcı bir düşünce olmadığı kesindi .
"Bitti," Tam kalkacaktım ki kolumu tutarak beni durdurdu . "Bekle," doğrularak pamuğu eline aldı . "Senin bacağını da temizlememiz lazım,"
"Ah," dedim umursamazca . Bacağım aklıma bile gelmemişti . "Temizledin ya işte arabada ."
Gözlerini devirirken "O idarelikti ," diye homurdandı. "Uzat bacağını."
"Ben hallederim,"