1🐶

2.5K 90 34
                                    

Not; Bunu öylesine yazıyorum. Lütfen yorumlarınızı düzgün seçiniz ve bu hikayenin biraz saçma olmasına rağmen voteleri eksiltmeyin.
TŞK.

====

Bölümle alakası olmayan şarkılar;

Manga: Dursun zaman
Göksel: Baksana talihe


25 Mayıs 2009

Gözlerimi dikmiş ona bakıyordum. Tüm dünyadan soyutlanmış gibi yeri izliyordu. Yanlış olarak nitelendirilen hislerim, bana ilk doğrum gibi geliyordu.
Hayatım boyunca yaptığım ilk doğru.
2 yıldır aralıksız gece gündüz onu izliyordum. Gündüzleri parkta sessizliğini dinliyor, geceleri pencereden yıldızları izleyerek onu soluyordum. Sesini bile doğru düzgün duyamamıştım. Fakat bir kere gülümsemesini görmüştüm. O zaman ona aşık olmuştum. O benim ilk aşkımdı. Beni her ne kadar fark etmesede...
Homofobik değildi. Bunu biliyordum.
'Kimin ne bok olduğu önemli değil. Kalbi nasılsa oda öyle olsun yeter!' Diye bağırmıştı homofobik arkadaşlarına. O zaman daha da bi sevmiştim onu. Kalbine ise aşık olmuştum. O güzeldi. Fiziksel olarak bi kenara onun kalbi güzeldi.
O çok güzeldi.
Kafasını bi anda kaldırıp gözlerini gözlerime tutundurduğunda kalbime sancı girmişti. Zehir yeşili gözleri kızgınlıkla bakıyor. Ciğerlerimi yakıyordu. Sessizliğinden anlıyordum çığlıklarını. Bir anda arkasını dönüp kollarını bacaklarına sardı. Bana sırtını dönmüştü. Gözlerimi ayaklarıma indirip düşünmeye başladım. Gidiyordum. Son bir haftam vardı. Ya onunla konuşacaktım ya konuşacaktım. Deli cesaretime hak verip ayağa kalktım ve minik adımlarla yanına gittim. Yanına oturduğumda yanına geleceğimi biliyormuş gibi ayaklarını yere koyup başını arkaya attı. Derin bir nefes alıp gözlerini bana çevirdi.
"Selam." Dedim tebessüm ederek. İlk defa bu kadar yakından bakıyordum ona yeşil gözleri, çilleri ve kıvırcık saçları...
O tanrının elleriyle özenle yaratmış olduğu bir şaheserdi.
"Selam." Diye mırıldandı. Beynime sinyaller gidiyor, kalbim yerinden çıkacakmış gibi atıyordu. Elimi uzatıp;
"Asta." Dedim. Bir süre gözlerime bakıp elini elime yerleştirdiğinde cennetin ellerimin arasında olduğunu hissettim.
"Berceste."
Sesinden huzur akıyordu. Ellerimin titremeye başladığını hissettiğimde elimi çektim. Sonra elimi istemsizce kalbime koydum. O hissi kalbime yerleştirmek ister gibi.
"Ee?" Diye mırıldandığında kendime geldim. Ayağa kalkıp;
"Annem bekler beni." Diyerek koşarak
parktan çıktım.
"Asta!" Sesini duyduğumda arkama döndüm. Ordaydı. Hiç bir şey anlamamış gibi gözlerime dikmişti gözlerini.
"Beni unutma Berceste!" Diye bağırıp koşmaya devam ettim.
Nereye gittiğimi bilmeden...

2 ocak 2019

Eşyalarımı alıp ayağa kalktım. Telefonum çaldığında gözlerimi masaya çevirdim. Bu kimse alnından öpecektim çünkü az kalsın unutuyordum canım Iphone 8 plus'mı. 6 yıllık emeğimle almıştım. Az mı canım!?

0544**** arıyor.

Telefonu kulağımda dayadım.

"ALO!?"diyerek böğüren 'kız' sesi kulağımın içine etti. Fakat karşı tarafa pek kibar olduğum söylenemez.
"Kulağımın ebesini siktin."
"Sen kimsin?" Diye duraksadı sonra ise kızgınlıkla devam etti. "Lan götelek yanlış vermişsin numarayı"
Diye çığırdığında bağırmadan konuşamayacağını anlamıştım. Telefonu suratına kapatıp mesajlara girdim.

Asta; Düzgünce konuşmaya karar verdiğinde kim olduğunu söylersin.

0544****; Çok pardon bir göteleği arayacaktım.

0544****; Yanlış anlama. Sen götelek değilsin.

0544****; Sesin çok güzeldi. Bana şarkı söylesene.

Normali bile bulmaz beni.


•••

Evett uzun bir aradan sonra yeniliklerle geri döndüm. Kitabımı yarı texting olarak devam ettireceğim. Şimdiden keyifli okumalarrr...


İlk bölüm nasıl buldunuz?

ALO! (gxg)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin