30🦕

303 35 5
                                    

Final yapmaktan vazgeçtim bi kaç bölüm daha olur, böyle tadımlık. Dimi?

*

"Ay bu oda çok güzel!" Diyerek kendini yatağa atan bercesteyle kahkaha attım. Ben seçmiştim tabi güzel olacaktı.

Bende yanına uzandığımda beni kollarının arasına alıp sımsıkı sarıldı.

"Burak ve Aslan çok yakışıyor dimi?"

"Evet çok tatlılar. Özellikle Burağın minnoşluğu." Ağzıma tokat attığında şaşkınlıkla ona baktım.

"O benim, minnoş benim!" Diyerek dudaklarını büzdü. Büzdüğü dudaklarını ısırarak üstüne çıktım. Zırlamasından bahsetmek bile istemiyorum.

"Ne zırlıyon kızım!" Diyerek boynuna ısırıklar attım. Kavga ayağı göt ayağı yapıyordum şu an. Ee özlemiştim ne yapayım?

"Ay tamam emmesene yavrum beni! Ahh!" Dediğinde göğüslerine üstünden ısırmıştım bile.

"Demek öyle." Beni bi anda altına alıp boynuma sokuldu. Gözlerim direk yukarı giderken, yatağın üstündeki kocaman aynayı gördüm. Ve şu an tıpkı bir tablo gibiydik. Kalçası dikleşmiş boynuma sokulmuş bir Berceste ve kendinden geçmek üzere olan ben. Köprücük kemiğime ulaşmasaydı daha da izleyebilirdim. Ama şu an bizi bekleyen Burak ve Aslan'ı unutmamalıydık.

"Bizi bekliyorlar." Oflayarak kendini diğer yana attı. Gözleri yukarıdaki aynadan benim gözlerimle buluştuğunda gülümsedi.

"Çok güzeliz." Mırıldanması ile ona döndüm. Kalbim deli gibi atıyordu.

"İyi ki yanımdasın." Dudaklarına bi öpücük kondurup kalktım.

"Evet! O zaman tatil başlasın?"

Gülümsedi, gülümsedim.

^^

Bu arada biraz düzenlemem (duygu katması adı altında) gereken bölümler var. Döndüğümde yavaş yavaş düzenleyeceğim!

VOTE VE YORUM?

ALO! (gxg)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin