11🦁

776 54 0
                                    


Berceste'den

Selam dediği gibi dudaklarına yapıştım. Yürek yemiştim. Ama bu saatten sonra umurumda değildi. Olacaksa olur olmazsa herkes kendi yoluna.
Bok yersin.
Kendi kendime göz devirip dudaklarından ayrıldım. Sanki dudaklarımı onda bırakmış gibi hissediyordum. Ve bu bambaşkaydı. Yıllardır hayalini kurduğum şeyin gerçekleşmesi imkansız olmuştu.
Artık imkansız diye bir şey yoktu.
"Selam." Dedim geri çekilerek. Şaşkın suratı beni gülümsetirken yılların yüzüne getirdiği olgunluğa hayran kalmıştım.
O her zaman çok güzeldi.
Ellerini dudaklarına götürdü. Ve sonra ben tozunu bile göremeden eve doğru koştu. Kahkaha atarak bende kapıyı kapattım. Utandırma işte böyle olurdu. Elimi kalbime koyarak;
"Yeter artık be." Diye cırladım. İçeri hülyalı hülyalı gidip kendimi koltuğa attım.
"Vay be bende de ne yürek varmış." Yaklaşık yarım saat sonra duvara attığım sırıtmalı salak bakışlarımı telefonumun çalmasıyla kestim.

Çikolatalı P'asta'm arıyor...

Gülümseyerek açtım ve her şeyin başını çeken kelimemi söyledim. Daha doğrusu böğürdüm.
"ALO!?"
"Kulağımın ebesini siktin." Dediğinde kahkaha atarak yüzüne kapatıp koltuğa uzandım.
Sanırım bir şeyler düzelmeye başlıyor.

---

YA BEN BUNU FİNALE ÇOK YAKLAŞTIRDIM. ZATEN UZUN HİKAYE YAZAMIYORUM. NİKOS İÇİNDE BİR ŞEYLER DÜŞÜNÜYORUM. FAKAT 3 TANE TASLAĞIM VAR.
NEDEN BÜYÜK YAZIYORUM BENDE BİLMİYORUM.

ZATEN 12 BÖLÜM VAR BAŞA DÖNÜP VOTE VERİN. SİZİ YERİM.

🌈

ALO! (gxg)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin