25 🦇

386 41 0
                                    


"Başlarda annem hiç bakmazdı bana. Zaten babam yok. Biliyorsun, babam annemi sevmedi. Sonra elinde bi adam geldi karşıma 'işte baban'. İnkar ettim, ağladım, bağırdım çağırdım. Sonra ilk tokadı orda yedim. Devamını beklemedim ama ikincisinde ben darbemi vurdum. Arabasını ve milyarlarca parasını alıp kaçtım. Peşime düşmedi. Kocası zengindi. Geldim buralara seni buldum sonra. Hayatımı bi şekilde devam ettirdim. Sonra bir mesaj. Tüm dengemi mahvetti. Annem beni istiyordu. Koca diye getirdiği evliydi, onu kandırmış, onu bırakmıştı. Şaşırmamıştım. Ama dönmedim. O adam geldi. Bana yalvardı karım beni bırakır annene dön diye. Dönmedim."

Derin bir nefes aldı.

"Annem evinde ölü bulundu. Bir mektupla. Ölüydü. Mektubunu buldum dün. Tüm pişmanlıklarım üzerime bir çığ gibi düştü. Boğuldum. Şimdi ise deli gibi geri gelsin istiyorum." Bir anda ayağa kalktı.

"Ne olur geri gelsin! Dayanamıyorum Asta! Dayanamıyorum." Ayağa kalkıp kollarından tutup sarıldım.

"Ben senin annen olurum çiçeğim. Sen ağlama. Hem gideriz mezarına. Ziyaret ederiz onu. Özür dilersin affeder seni. Hı, ister misin?"

"O da bana çiçeğim derdi. Sende onu görüyorum. Sen bana her şey oldun Asta'm. Ona gidelim. Ne olur gidelim!" Daha da sıkı sarıldım. Tüm acısını almak ister gibi.

"Gideceğiz çiçeğim, gideceğiz."

-

Minik yaralı Bercestem, sen çok mutlu olacaksın!

ALO! (gxg)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin