16🐔

614 55 1
                                    


Berceste'den;

Ona bakıp gülümsedim. O dünyanın en güzel varlığıydı. Kendini hafifçe döndürüp sırtüstü uzandı. Göğüslerini açıkta bıraktığında gülümsedim.
Evet yapmıştık.
Utanıp gözlerimi kaçırdım. Örtüyü iyice üstüme çekip gözlerimi tekrar ona çevirdim. Uzun kirpikleri, ay teni, gece gibi saçları, bal dudakları vardı. Burnunun üzerinde kayılabilirdi. Düşüncelerimle iyice sırıtırken. Yavaşça üstüne eğilip kirpiklerini saymaya başladım. Sağ gözünde 101 sol gözünde 99 tane vardı. Sağ gözünü keşke bana verseydi, sağ gözünü çok seviyordum. Dudaklarına minik bir öpücük kondurdum. Geri çekilecekken ensemden beni bastırıp öpmeye devam etti. Dudağını emip geri çekildim.
"Günaydın inci tanem." Gülümseyip;
"Günaydın." Dediğinde Kafamı boynuna gömüp sessizce derin bir nefes aldım.
"Berceste."
"Hım." Diye mırıldandım.
"Seni seviyorum." Dediğinde nefes alamadım. Bu çok başka bir şeydi.
"Bende, bende seni seviyorum."
"O zaman Hadi kahvaltıya minik kuşum." Hitap şekline gülümseyip kalktım. Çıplak olduğum aklıma gelince ister istemez kasıldım. Ve ona döndüm. Oysa arsızca vücudumu süzüyordu. Üstüne atlayıp gözlerini kapattım;
"Sapık mısın!?"
"Aa Sevgilim değil misin? Tabi ki bakarım!" Deyip elimi çekti. Ben ısrarla üstümü kapatmaya çalıştığımda üstüme çıktı.
"Utanma."
"Söylemesi kolay."
"Seni çok seviyorum." Deyip eğildi. Dudaklarımda baskı beklerken alnımda hissetim. Huzurla gözlerimi kapatıp kollarımı beline doladım.
"Bence uyumaya devam."
"Bencede."

----

Final yaklaşıyor.

LÜTFEN BAŞA DÖNÜP OY VERİN!!

SİZİ SEVİYORUM!!

ALO! (gxg)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin