29🦖

301 37 5
                                    


Aklımda fazla bişi olmadığından yeni karakterler ekledim. Aslan ve Burak içinde aklımda bişiler var, hayırlısııııı...

Bir daha ki bölüm final galiba ve hiç yorum yok...

-

"Berceste rahat dur." Uçakta elimi tutmuş iki de bir tikime dokunuyordu.

"Çok mutluyum." Diyerek güldü. Yanımızda oturan adam ise gülümsedi. Bu adamda gay olabilme potansiyelini görüyordum. Saçma ama öyle hissediyorum. Adam ikide bir kıpırdanıyordu. Merak ettiğini anlamıştım.
Adama dönüp;

"Merhaba." Dedim. Berceste kafasını boynumdan kaldırıp adama gülümsedi.

"Size de merhaba. Bi saattir konuşsam mı konuşmasam mı diye düşünüyordum." Gülerek elini ensesine attı. Bileğinde gördüğüm 'love is love' yazısıyla gülümsedim. Eline bakıp hemen indirdi.

"Sakin, elinizin üzerinde yazan şey bizim içinde geçerli." Diyerek elini elime kitleyen Bercesteyle ellerimizi kaldırdık.

"Oh be!" Diyerek güldü. Ve sırtını yasladı.

"Şu yan koltukta oturan sarışında benimki." İkimizde o adama döndük. Çok yakışıklıydı.

"Ben Aslan o da sevgilim Burak." Elini uzattığında Berceste ile elini sıktık.

"Ben Berceste bu da sevgilim aşkım canım bebeğim Asta." Dediğinde adam kıkırdadı. Burak kafasını kaldırıp bize baktı. Kaşlarını çatıp Aslana döndü.

"Aslında Berceste benim kucağıma oturabilir. Sevgiliniz de gelsin." Berceste bunu beklermiş gibi kucağıma atladığında Aslan gülümseyip Burağa gel şeklinde kafasını salladı.
Burak gelip hemen Aslanın dibine girdi.

"Burak bu hanımefendiler sevgili." Diyerek bizi gösterdi. Yüzü kasıntıdan rahatlamaya geçerken bize gülümsedi. Oda tıpkı Aslan gibi elini ensesine atıp;

"Merhaba kızlar." Diyerek gülümsedi.

"Merhaba!" Diyerek aynı anda konuştuk.

"Galiba tatile?" Diye sorduğunda onayladık.

"Otelin adı ne?"

"*** oteli."

"Bizde oraya gidiyoruz." Diyerek ikisi birbirine gülümsedi. Harbi yakışıyorlardı.

"O zaman yeni bir arkadaşlıktan zarar yok ha?" Diyerek ikisine baktım.

"Bencede." Kafamı geriye yaslayıp Bercestenin iyice kucağıma yerleşmesine izin verdim.

Başımı yukarı kaldırdım.

Tanrım, teşekkürler.

-

Ciddi bir şekilde yoruma ihtiyaç var....

ALO! (gxg)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin