2🐱

1.4K 80 28
                                    


Bugünün ikinci bölümü.

Bölümle alakası olmayan şarkıları ;

Gazapizm: Ölüler dirilerden çalacak.
Ceza: Medcezir


26 mayıs 2009

Elimdeki kitabımı kenara bırakıp pencereden yıldızlara diktim gözlerimi. Dün eve dönüp odama kapanmıştım. Annem ise hiç bişi demeden bana sarılmıştı. Bazen çok anlayışlı bazen ise çok sinirliydi. Ama onu seviyordum. Nikos'un ağlama sesi gelince ayağa kalktım. Nikos benim küçük kardeşimdi 9 yaşında 'minik bir bebekti', anneme göre. Bana göre bir inek yavrusuydu. Evet. İnek yavrusu. Benim kadar zeki olmasada daha şimdiden dört dil biliyordu. Matematiği ise süperdi. İnekti bu yaştan...
Merdivenleri ses çıkarmadan yavaş yavaş indim. Odasına girdiğimde kalemi ağzına sokmuş sinirli sinirli ağlıyordu.
Onun deli olduğunu da unutmuşum.
"Ne var?" Diye bağırdığında yanına oturdum.
"Kendine fazla yükleniyorsun." Dediğimde kafasını yenilmişlikle omzuma bıraktı.
"Her neyse." Dediğinde güldüm. Belime sarılıp;
"Yanımda uyusana." Dediğinde tipine baktım.
"İnek yavrusu." Deyip yanına uzandım. Kafasını göğsüme yasladıktan 5 dakka sonra uyudu. Bende yavaşça elindeki kalemi masasının üzerine koyup onu uyadırmamaya çalışarak yanından kalktım. Kafasına bir öpücük koyup odadan çıktım. Kendi odam çatı katındaydı. Bunu ben istemiştim. Yıldızları izleyerek uyumak hep hayalimdi. Üç senedir bu hayalimi yaşıyordum. Defterimi masamdan alıp yatağıma yerleştim. Rastgele bir sayfa açıp yazmaya başladım.

"Seninle bir gün yıldızların altında buluşacağız. Ve ben o gün gelmeden ölmeyeceğim."



4 ocak 2019

Telefonumun çalmasıyla homurdanıp elimi komidine attım. O kadar yorgundum ki. Telefonu açıp kulağıma dayadım, dayamaz olaydım.
"ALO!?"
"Senin ses tellerine sıçayım." Diye homurdanıp diye diğer tarafa döndüm.
"Ama güzelim yazık değil mi o güzelim sesini hakaret için kullanıyorsun." Gözlerimi ovalayıp yataktan doğruldum.
"Cidden kimsin sen?" Diye sordum, aynadaki yansımam bana tatlı tatlı bakarken. Ah ben ve egom...
"Bilmiyorum. Yanlış numara ayağına senin gibi güzel sesli birini buldum. Bırakmam." Sinirle inledim. Karşıdan kahkaha sesi gelince kaşlarımı çattım.
"Sen ne güzel inliyorsun öyle."
"Lezbiyen misin?" Diye sordum alayla. Karşı taraftan ses gelmeyince durakladım.
"Bi dakka, sen cidden lezbiyensin." Dedim kahkaha atarak.
"Komik mi şerefli kızı? Lezsem lezim sanane? Hem ben sana soruyor muyum yönelimin ne diye?"
"Biseksüelim." Dedim kıkırdayarak.
"Hadi canım siktir."
"Ciddiyim." Dedim, ayağa kalkıp banyoya ilerlerken.
"Desene kader yüzümüze güldü. Bak bu kadar şey tesadüf olamaz. Hadi sevgili olalım!" Diye çığırdı. Cidden çığırmak zorunda mıydı?
"Eğer çığırmasaydın seninle sevgili olurdum." Dedim ve suratına kapattım. Kahkaha atarak üstümü çıkardım. Aşağıdan ses geldiğinde durakladım.
"Sabah sabah anırma lan!"
"Gelirsem görürsün kim anırıyor Niko!" Diye bağırdım inek kardeşim Nikos'a. Berk'in inleme sesi geldiğinde bağırdım;
"Bari ben evdeyken yapmayın!"

Köpekler.


YORUM LÜTFEN!

ALO! (gxg)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin