Wstałam rano z bardzo dobrym humorem. Postanowiłam zrobić śniadanie dla moich przyjaciół.
- gdzie do cholery wczoraj byłaś? - zapytała Susan
- martwiliśmy się o Ciebie - dopowiedziała Anabelle
- spokój, przysłałam wam karteczkę w pizzy.
- zjadłem ją - powiedział Michał wchodząc do pokoju.Wszyscy popatrzyliśmy się na niego robiąc typowe "WTF CO KURWA"
- także ten, nie martwcie się o Cand...
Wszyscy przybili sobie piątkę z czołem a Ziuta tylko na to patrzyła. Dokończyłam robić im śniadanie i dostałam snapa. Postanowiłam go otworzyć.
Od; SwagBoy
Uśmiechnęłam się, gdy zobaczyłam jego zdjęcie. Wysłałam mu swoje z podpisem "nawzajem"
SwagBoy; zobaczymy się dziś?
Sexy_Cande; czemu nie?
SwagBoy; moi przyjaciele pytają się o snapy twoich przyjaciół :3
Podałam chłopakowi snapy moich przyjaciół. Gdy się dowiedzieli - chcieli mnie zabić. Zapomniałam wspomnieć, że wczoraj pokazywałam Yoongiemu ich zdjęcia. Pisałam z nim wczoraj jeszcze trochę i dowiedziałam się, że kilku z jego kolegów zakochało się w moich przyjaciołach.
Susan pov.
Poczułam w kieszeni wibracje. Znowu ten zakichany snap... Postanowiłam go jednak otworzyć.Od; Alienek
- Cande?Nie usłyszałam odpowiedzi.
- CANDE DO KURWY!
- co się drzesz?
- podałaś mojego snapa TAEHYUNGOWI!ona bardzo dobrze wie, że go biasuje ale jak kurwa? Jak?
Anabelle pov.
Przeglądałam właśnie telefon i dostałam snapa postanowiłam go otworzyć.Od; YourHope
O mój kurwa Boże. To Hoseok. Oddychaj. Spokojnie. Cande, kurwo zabije cię.
Sofia pov.
Każdy dostał snapa o dziwo ja też.Od; Chimmy
O kurwa. To mój bias. Postanowiłam z nim popisać. Wysłałam mu moje zdjęcie z podpisem "Sofia". Popisaliśmy chwilę, aż w końcu zapytałam się, skąd wziął mojego snapa.Od; Chimmy
Napisałam, że "to wiele wyjaśnia" i wysłałam mu nagranie z moim śmiechem.
Od; Chimmy
Zarumieniłam się i postanowiłam, że zabije Cande.
Marycha pov.
Oho, zajebiście kolejne snapy od mojego ex, typu "gdzie jestem", "chce się spotkać". Ale myliłam się to było... Ciacho?
Od; Kookie
Pisaliśmy jeszcze chwilę. Musiałam zabić i podziękować Cande.
CZYTASZ
Ekipa z koreańskiego jeepa | Bangtan Boys
Fanfiction[ZAKOŃCZONA] Candeliara postanawia przygotować swoim przyjaciołom niespodziankę - zabiera ich do Korei. Jak potoczą się losy przyjaciół? Książka ze współpracą z; Susan - @agatabuk Annabelle - @misuPL Sofia - @3HoTTeA3 Michał - @fabylhaft Marycha - @...