- KIEDY MY DO CHOLERY WYLATUJEMY - uniosła się Anabelle
- hej, wiem, że emocje górą ale już idziemy - powiedziałam spokojnie i zaśmiałam się z dziewczyny
- ej? - zapytała Sofia - gdzie do cholery MichałNagle jedna z toreb zaczęła się rozpinać. Nie zgadniecie kto tam był. ZIUTA.
- a-ale jak do cholery? - widać było, że Susan ma nie małego mindfucka
- wylatujemy? - zapytał całkiem spokojnie Michał jakby nic nie zrobił.
- t-tak - powiedziała zszokowana MarysiaWreszcie, po odprawie weszliśmy do samolotu. Taak, teraz tylko długo w chuj czekania... siedziałam z Annabelle a Marycha z Susan i Sofią. Obok nas była walizka, w której N A D A L siedział Michał.
Lecieliśmy w chuj długo ale warto było. Wylądowaliśmy na lotnisku w Seoulu.
Zabraliśmy swoje rzeczy, a ja z Susan ciągnęliśmy walizkę z Michałem w środku. Jakie szczęście, że była na kółkachPo około 10 minutach, byliśmy przed naszym miejscem zamieszkania. Wybrałam mały domek, obok kawiarni. Każdy miał swój pokój i kąt dla siebie. Mój pokój był w kolorach bieli i czerni. W rogu pokoju znalazło się moje biurko a obok niego komoda i szafa na ubrania wszystko w kolorach bieli. Nad komodą wisiała półka ze zdjęciami mojego biasa i przyjaciół. Łóżko było dwuosobowe - również białe. Okno idealnie oświetlało pokój. Na podłodze był biało-czarny, puchaty dywan.
23 minuty temu
Sexy_Cande; z innej perspektywy ^^
❤ 896 tyś 💬 182 tyśPokój Sofii miał bardzo dużo różnych zdjęć, dodatków oraz roślinek. W kącie pokoju znalazło się jej łóżko a obok łóżka - okno. Pomieszczenie było ciepło urządzone w kolorach beżu i łososiowego.
13 minut temuSoFia; tak bardzo dziękuję ^^
❤ 437 tyś 💬 67 tyśMichał kocha Minecrafta więc i tu nie mogło go zabraknąć
10 minut temu
Zi00ta; patrzycie na mój pokój ^^
❤ 321tyś 💬 53 tyśZ pokojem Annabelle postawiłam na nowoczesność.
9 minut temu
AnnaBelle; Cand, trafiłaś w dziesiątkę ❤
❤ 387 tyś 💬 58 tyśSusan jak ja - gustuje w bieli.
14 minut temu
Suseł; UwU
❤ 542 tyś 💬 68 tyśI Marysia. Ahh tutaj było najciężej ale ostatecznie wybrałam biel.
16 minut temu
Marychæ; nie wyjdę stąd do końca życia *.*
❤ 436 tyś 💬 88 tyśPowoli robiliśmy się głodni, więc postanowiliśmy coś zjeść
CZYTASZ
Ekipa z koreańskiego jeepa | Bangtan Boys
Fiksi Penggemar[ZAKOŃCZONA] Candeliara postanawia przygotować swoim przyjaciołom niespodziankę - zabiera ich do Korei. Jak potoczą się losy przyjaciół? Książka ze współpracą z; Susan - @agatabuk Annabelle - @misuPL Sofia - @3HoTTeA3 Michał - @fabylhaft Marycha - @...