dzikie romanse part fri

64 6 27
                                    

Narrator pov.

Susan i Taehyung siedzieli w salonie. Było już dosyć późno. Oglądali jakieś denne romanse.

Susan poszła do kuchni po coś do picia a Tae poszedł za nią. Przyparł dziewczynę do ściany i zaczął ją całować a ona po chwili oddawała każdy pocałunek.

Z każdą sekundą atmosfera stawała się coraz bardziej gorąca. Ich oddechy mieszały się ze sobą. Taehyung uwolnił nadgarstki dziewczyny, które wcześniej przyparł do ściany.

Susan zarzuciła ręce na kark narzeczonego a ten ją podniósł i akcja przeniosła się na blat. Ona miała oplecione nogi wokół jego pasa i ręce na jego szyi.

On za to miał ręce na jej talii. Nie przejmowali się, że może zabraknąć im powietrza. Chcieli siebie - i to było widać. Liczyło się tylko tu i teraz.

Chłopak oddalił trochę swoją twarz i uśmiechnął się. Wziął dziewczynę na ręce i zaniósł do ich sypialni.

Położył ją delikatnie na łóżko i zawisł nad nią. Znów ją pocałował a ona pogłębiła pocałunek. W pokoju nie było słychać nic innego oprócz ich oddechów i pojedynczych jęków.

Chłopak wsunął rękę pod jej koszulkę i robił ślaczki na brzuchu dziewczyny. Pocałunkami zjeżdżał coraz niżej, zaczynając od ust, idąc na policzki, poprzez żuchwę aż do szyi.

Zostawił tam drogę z malinek. Ściągnął jej koszulkę. Ona nie była mu dłużna. Ich koszulki - oraz stanik dziewczyny - były rzucone gdzieś w kąt pokoju.

Atmosfera była tak gorąca, że dziwię się dlaczego okna nie były zaparowane.

Taehyung znów połączył ich usta, a Susan pogłębiła pocałunek. Chłopak ścisnął pierś dziewczyny, na co ona jęknęła mu w usta. Tae zaśmiał się cicho.

Chłopak szybko pozbył się spodni oraz bielizny dziewczyny. Susan zaczęła dobierać się do rozporka chłopaka. Po chwili obydwoje byli nadzy.

Dziewczyna szybko zakryła swoje ciało, zadając sobię sprawę, że jest kompletnie naga.  A co jeśli ją wyśmieje? Taehyung popatrzył na nią.

- nie wstydź się mnie - powiedział i pogładził jej policzek

Ta popatrzyła na niego. Znalazła w nim spokój, dom, ukojenie i bezpieczeństwo. Długo można było by wyliczać te pozytywne rzeczy, za które dziewczyna go kocha.

Susan wzięła głęboki oddech. Odsunęła ręce i popatrzyła na chłopaka. Taehyung przybliżył się do dziewczyny i pocałowała jej brzuch.

- masz najpiękniejsze ciało na świecie, rozumiesz?

Dziewczyna kiwnęła głową a z jej oka wyleciała samotna łza wzruszenia. Nie chciała przerywać tej chwili.

W tym samym czasie do dormu wszedł Hoseok ze śpiącą Annabelle na rękach. Dziewczyna wybaczyła chłopakowi, bo w końcu to nie jego wina.

Hoseok był tak zmęczony, że gdy tylko położył dziewczynę na kanapie sam zasnął obok niej. Przed snem dał jej całusa w czoło.

Po intymnych chwilach w sypialni Susan i Taehyung poszli pod prysznic. Wtuleni do siebie - zasnęli.

Ekipa z koreańskiego jeepa | Bangtan BoysOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz