Cande pov.
Weszliśmy do dormu gdzie zastaliśmy suchy dom i obsciskujcych się chłopaków.
- ekhem my żyjemy
- ahh tak, nie zauważyliśmy was...
- wiemy, debile - powiedziała sarkastycznie Marysia, która właśnie weszła trzymając się z Kookim za rękę.
- widzę, że mamy nową parkę - wtrąciła się SusanHmm... W dormie jest dość czysto, ale nie podaruje im tego, że zalali cały dorm. Hmm.. mam pewien pomysł...
- Yoongi? - pociągnęłam chłopaka w moim kierunku i powiedziałam na ucho - wiem co zrobimy za zalanie dormu.
popatrzył na mnie i uśmiechnął się.
- masz na myśli?
- tak - zaśmiałam się
- nieee - on również się zaśmiał.Wszyscy patrzyli na nas, bo nie wiedzieli o co chodzi.
- mamy dla was karę za zalanie dormu. - wyjaśnił Yoongi
- hmm jestem ciekawa. - SofiaSpojrzałam na nią a ona już wiedziała co się będzie działo. W tym momencie przyszli Annabelle i Hobi. CO KURWA TRZYMAJĄ SIĘ ZA RĘCE.
- ooo jesteście w samą porę - powiedziała Marysia
- Ziuta, Jin, RM za mną - powiedziałam i poszłam pokoju należącego do mnie i Sugi.Wyjęłam z szafy parę sukienek i zaczęłam "przymierzać" ubrania na chłopakach.
NamJoon dostał taki outfit;
Jin;
I w końcu Michał;
Puściłam piosenkę Tap Madyl *Polecam sprawdzić media* i puszczałam chłopaków na "wybieg"- PROSZĘ PAŃSTWA! PRZED WAMI, UROKLIWY KRÓL DEEEESTRUKCJI!
wszyscy się śmiali i bili brawa gdy zobaczyli Nama w takim wydaniu. NamJoon zgrabnie się obrócił i jak to on; złamał mi szpilkę. Zajebie kurwiarza.
- PANIE I PANOWIE PRZED WAMII WORLDWIDE HANDSOME! SEEEOKJIN!
- jestem zawiedziony, że nie dostałem różowej sukienki.Wszyscy się śmiali tak samo jak z Nama. Jin "wysłał" buziaka widowni, seksownie się obrócił i zszedł.
- A TERAZ, GWIAZDA WIECZORU! ZIUUUUUTA!
Brawa były głośniejsze niż u Nama i Jina śmiechy również. Boże, jak oni chodzą w szpilkach. Przecież on mi je połamie. Chłopaki + obcisłe sukienki = ubaw w całym dormu.
CZYTASZ
Ekipa z koreańskiego jeepa | Bangtan Boys
Fanfiction[ZAKOŃCZONA] Candeliara postanawia przygotować swoim przyjaciołom niespodziankę - zabiera ich do Korei. Jak potoczą się losy przyjaciół? Książka ze współpracą z; Susan - @agatabuk Annabelle - @misuPL Sofia - @3HoTTeA3 Michał - @fabylhaft Marycha - @...