-1-

178 5 1
                                    

Sorunluyum..

Yanlızım. Öyle de olmak zorundayım. Sonsuza kadar..

Bir çıkmazın en derinliklerindeyim ben.

Kimsede beni bu boşluktan çekip alacak güce sahip değil. İnsanları kendimden uzak tutmaya çalışıyorum.

Ben onları kendimden korumaya çalışırken onlar bana nefret besliyorlar farkındayım. Bunu ben seçmedim. Ben sanki istemez miydim normal olmayı? Kız arkadaşlarım olsun birlikte gezelim eğlenelim. En abuk subuk şeyleri yaplım.

Ama ben bunlara çok uzağım asla da erişemeyeceğimi kendim de biliyorum. Bu yüzden ben asla hayal etmedim. Etrafa kötü görünümü vermeye çabalamaktan başka bir halt yapmadım.

Ne kadar kötü görülürsem o kadar iyi. Bunu Hiçbir zaman kimse benim ne yaşadığımı bilemeyecek.

Aslında biliyor musunuz bir sırdaşım olsa tek birtane ben onada razı gelirdim.

Normal olan herkes gibi yüzlerce bile değil.

Böyle bir istekte bulunurken bile normal olamıyorum zaten.

Beni onlardan farklı kılan tek şeyde bu.

Normal olamamak. Sorunlu olmamak istiyorum, yanlız olmamak istiyorum, kötü olan her şeyden uzak durmak istiyorum. Sevilmek, sevmek istiyorum.

Sadece istiyorum. Herkesle tek bir ortak yanım var. Bende istiyorum.

Bana yaklaşmasınlar, benimle konuşmasınlar.

Çünkü biliyorum ki her nefes alışımda birilerine zarar veriyorum. Kendime tek bir yasak koydum.

İsteklerimden uzak duracağım. Ne kadar ızdırap içinde kalsam bile. Onların ise bana karşı birçok yasakları.

Bana yaklaşmamak, benimle arkadaş olmamak.. Ama asla çiğnenemeyecek bir yasak var onlarda ne olursa olsun çiğnenemeyecek türden.

Ne mi?

Beni sevme.

Beni sevme çünkü ben kötüyüm. Beni sevme çünkü sana zarar veririm. Beni sevme çünkü senin en büyük acın olurum...

Ben sadece korkuyorum. Seni kendi hiçliğime çekmekten korkuyorum...

BENİ SEVMEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin