Proloog

2.8K 132 1
                                    

"Dit is toch hartstikke leuk?" Schreeuwt Marlee boven al het muziek uit in de discotheek.

"Ja, heel erg leuk!" Zegt Lexi sarcastisch. Ze staat naast haar en ze verveeld zich kapot, ze heeft een rothumeur en niets kan haar vrolijk maken. Zelfs haar beste vriendin Marlee niet. Lexi is blij dat ze nu dronken is want dan kan Marlee haar ruimte geven, en dat is ook wat ze gaat doen, even weglopen en een drankje bestellen.

"Mar, ik ga eventjes wat drinken halen, oké?" Zegt Lexi tegen Marlee, ook al weet ze dat Marlee zich niet bezig houdt met wat zij doet. Voordat ze kan antwoorden loopt Lexi al weg, op zoek naar de bar. Pas 5 tot 8 minuten later komt ze aan op de plek waar ze naar zocht.

"Mag ik een shotje?" Vraagt ze aan de barman. Ze geeft hem een knipoog en laat hem blozen.

Ze wacht een tijdje, en het duurt te lang voordat de barman het drankje klaar heeft, het is maar een simpel shotje.

"Eindelijk!" Zegt ze arrogant tegen de barman wanneer ze eindelijk haar drankje krijgt. Ze loopt terug naar Marlee maar die kan ze nergens vinden. Ze loopt nog een tijdje rond om haar te zoeken maar dan is er een blonde, gespierde jongen die haar laat struikelen, door perongelijk, zijn been naar haar uit te steken. Ze struikelt en haar drankje komt op haar shirt terecht. Het was het shirtje wat ze vandaag gekocht heeft! Ze is nu nat, ja nat. Niet die manier van nat, tenminste nog niet.

"WHAT THE FUCK! Kijk eens uit joh, klootzak! Kijk eens wat je doet, mijn shirtje zit eronder! Ik heb hem net gekocht!" Lexi schreeuwde en iedereen om haar heen keek naar haar.

"Sorry, ik bedoelde het niet om-"

"Whatever Blondie!" Ze staat met haar hand omhoog, en is van plan om hem een klap in zijn gezicht te geven. En dat deed ze. Zo snel als ze kan draait ze zich om om Marlee te vinden. Omdat ze zo snel loopt heeft ze niet door dat er een wit papiertje uit haar zak valt. Het is een papiertje, een wit, verfrommeld papiertje om precies te zijn.

De jongen pakt het papiertje op. Hij kijkt er verbaasd naar. Hij vouwt hem open om te kijken wat erop staat.

Hij ziet het haar nummer staan en hij begint te lachen. Op dit moment weet hij wat hij gaat doen.

••••

Zo, mijn eerste vertaalde boek :0

Ik vertaal dit boek, alle rechten gaan naar @sweater-paws

Texting •L.H. > NederlandsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu