30

930 83 18
                                    

Luke⛄️

-

Luke⛄️: hey Lexi

Jij: wat?

Luke⛄️: :-(

Jij: wat moet je?

Luke⛄️: jou

Jij: nou..

Luke⛄️: :-))

Jij: :-)

Luke⛄️: :-))))))))))))

Jij: :-))))

Luke⛄️: :-)))))))))))))))))

Jij: :-))))))

Luke⛄️: :-))))))))))))28283627))))))))

Jij: stooooop

Luke⛄️: :-)

Luke⛄️: dus

Jij: wat

Luke⛄️: wat

Luke⛄️: Wat zijn we Lexi?

Jij: wat bedoel je?

Luke⛄️: Zijn we vrienden of vriend en vriendin? Uh, als je weet wat ik bedoel.

Jij: *ahum ahum*

Jij: lucifer

Jij: is dit een goede manier om een aanzoek te doen tot vriendin?

Luke⛄️: oke sorry

Luke⛄️: ja

Luke⛄️: oke daar gaat hij..

Luke⛄️: Uhh... Ik weet niet hoe ik dit dus moet beginnen maar hier gaat hij. Ik zeg dit voor dat dit te laat is. Ik eet dat je een beetje out of my limit bent maar ik wil juist beside you zijn, elke seconde van de dag. Je bent de enige reden waarom ik elke dag lach en dat is what i like about you. I try hard om je te overtuigen en toen ik je voor het eerst zag dacht ik "wauw, she looks so perfect." Het is oke als je mijn heartbreak girl bent. Laten we samen disconnected raken in deze wereld. wanneer je er niet bent mis ik je en ik ga wherever you are omdat ik maar een lost boy ben zonder jou. Ik kan mezelf niet in controle houden omdat jij mijn voodoo doll bent. Je bent everything i want en alles wat ik nodig heb. Als ik jou niet had dan wou ik amnesia hebben en vergeten over deze pijn. Je stem speelt zich steeds over and over again af in mijn hoofd. Ik wil graag degene zijn wrapped around your finger. Ik wil niet jouw heartache on the big screen zijn. Maar misschien kunnen we naar somewhere new? Ik denk dat ik probeer te zeggen dat ik Michael niet ben. En dat ik niet zo perfect als Michael ben maar fuck it. Ik wil Michael helemaal niet zijn maar ik beloof je dat ik je elke seconde van de dag zal beschermen. Je bent mijn sweet escape, my favourite place, my daylight en my heaven. Dit is alles i didn't say. Ik weet dat we nooit hetzelfde zullen zijn hierna, maar Lexi ik wil gewoon dat je de mijne wordt. En ik zou echt alles doen, echt alles om dat te bewijzen. Dus Alex Mariah Thompson, wil je mijn vriendin worden? :-)

Luke⛄️: ...

Jij: OMYGOD LUKE

Jij: LUCAS

Jij: ASDFHJKL

Jij: Alshajkala

Jij: JA JA JA JA

Jij: IK WIL JE VRIENDIN ZIJN

Jij: ADKFKSJAK

Luke⛄️: KANSHAKA

Luke⛄️: Dus ik kan je mijn vriendin noemen en jij mij jouw vriendje?

Jij: JA

Jij: IK VIND DIT ZO LEUK

Jij: IK HUIL NU

Luke⛄️: Lexi alsjeblieft, niet huilen :-(

Jij: IK BEN GEWOON ZO GELUKKIG, IK HUIL VROLIJKE TRANEN

Luke⛄️: Lexi?

Jij: ja?

Luke⛄️: ik hou van je

Jij: ik ook van jou

Texting •L.H. > NederlandsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu