Calum pov 🙆
"Kom op!" Zeg ik tegen hem. Ik pak zijn hand vast en ren naar de deur terwijl hij tegenstrijdt. Ik kijk naar hem met een dodelijke blik maar het lijkt erop dat het hem niks uitmaakt. Ik pak de deur klink vast en ik stap naar binnen. Samen met de blonde jongen die naast mij staat.
De geur van alcohol ruik je meteen als je de deur binnen komt. Ik zocht naar een jongen met bruin Tarzan-haar terwijl ik Lukes hand nog vast heb. Wanneer ik de Tarzan-jongen zag liep ik naar hem toe. Hij draagt een gestreepte oranje shirt, een bandana in zijn haar, en een blauwe skinny jeans.
"Ash!" Ik begroet hem en we doen onze broederlijke handgroet. Hij geeft me een kleine lach en een "hi" terwijl ik hem antwoord met een knik. Een meisje met rood haar komt naast ons staan. Ze kust Ashton gelijk op haar lippen. Ik hou van het idee dat Ashton een vriendin heeft, echt waar. Maar dit zag er echt niet uit.
Luke stond ongemakkelijk tussen ons allemaal in. Hij weet niet wat hij moet zeggen. Ik geef hem een simpele lach. Luke speelt wat met zijn voet terwijl ik naar het zoenende koppel kijk.
"NEEM EEN KAMER, JULLIE TWEE!" Schreeuw ik, terwijl het koppel elkaar gezicht aflebbert. Ongeloofelijk. Ash pakt haar hand vast. Zij giechelt. Ik til mijn hoofd op om naar degene naast mij te kijken, geen luke. Ik denk dat hij naar de barman is gegaan ofzoiets.
Ik til mijn hoofd terug naar Ashton. Hij komt dichter naar mij toe en begint te praten. "Dat is het meisje waar je naar opzoek bent!"Hij wijst naar "het" meisje. Haar donkerbruine haren zijn gekruld en ze draagt een donkere jurk. En ik moet zeggen dat luke gelijk had.
Het meisje is knap, héél erg knap zelfs.
Ik lach wanneer Ashton mij verlaat. Hij wenst mij succes. Ik kijk naar het meisje, of wat Luke Lexi noemt (of hoe haar naam ook is). En ik merk dat ze dronken is. Misschien.
Ik scan de kamer rond en ik merk dat luke op een bank zit in het midden van de kamer.
Luke en Lexi zijn in dezelfde kamer.
Perfect getimed.
Klaar om nog een stap te zetten.-
Calum, wat doe je? 😂
JE LEEST
Texting •L.H. > Nederlands
FanfictionLuke vind het nummer van Lexi in de club, Luke besluit haar te sms'en en zo worden ze vrienden, of meer... Alle rechten gaan naar @sweater-paws , ik heb het boek alleen maar vertaald :) Oktober 2014