26

1K 89 4
                                    

Luke's handen zaten op mijn heupen. Hij hielp mij met het uitdoen van mijn jurk. En daarna hielp ik hem met zijn kleding.
Zijn shirt was uit en lag op de grond, daarna mijn bh. Zijn handen verkenden mijn lichaam en kleine kreunen kwamen uit onze monden. Ik voel zijn hand omlaag gaan, naar een plek waar ik het nodig had.
Ondertussen bleven we maar zoenen.
"Luke, bewijs dat je van me houd." Zeg ik nog een keer. Snel daarna voel ik zijn vingers in mij. Ik bijt op mijn lip om niet al te luid te zijn.
"Luke... I-i-ik.k.."
Voordat ik mijn zin kon afmaken hoor ik een luid geklop op de deur.
"Hallo? Ik weet niet wie in deze kast zit maar ik heb mijn jas nu nodig, het ligt in deze kast." Een oudere onbekende stem. Luke had zijn vinger in zijn mond en hij had er een voor mij bewaard die ik in mijn mond stop. Luke helpt mij met mijn bh.
"Wacht even, 1 minuut geduld." Schreeuwt Luke terwijl hij mij gehaast helpt met mijn jurk aan te krijgen. Hij doet zijn shirt aan en hij opent de deur.
"Hoe kan je hier zo goed in zijn?" Vraag ik hem.
"Nou, er bestaat iets wat porno heet, je weet wel." Zegt hij alsof het de normaalste zaak is op de wereld.
Hij pakt mijn hand vast en we rennen lachend de club uit. We bellen de taxi en we wachten in een bushokje. Ik zit op Luke's schoot met mijn handen om zijn nek heen. We zoenen.
Een paar minuten later komt er een taxi aan. We stappen in en we geven het adres door. Ik zit weer op zijn schoot en zijn handen zijn om mijn middel. Hij kust mij in mijn nek waardoor ik op mijn lip bijt.
"Zijn we er bijna? Ik weet echt niet hoe lang ik nog kan wachten." Fluister ik naar hem. Hij krijgt een grijns op zijn gezicht.
"Snel hoor pannenkoek, zolang duurt het niet." Zegt hij me zijn mond tegen mijn oor aan. En hij had gelijk, we waren er snel.
De taxichauffeur stopt bij een groot huis. Maar dat maakt mij niet uit. Nu let ik even niet op de omgeving. Luke betaald de taxichauffeur en hij tilt mij op in bruid-en-bruidegomstyle. Ik giechel en sla mijn armen om hem heen. En ik zoen hem. Luke loopt naar de deur, doet hem open met een voet en loopt naar binnen.
"Ik hou van je Lexi, en ik wil dat je dat weet." Fluistert hij wanneer onze neuzen langs elkaar gaan.
En dat weet ik. Ik hou ook van hem, heel veel zelfs. Ik voel het. En ik begin te grijnzen.
"Ik wil het meer zien en voelen. Zonder kleding. Alleen jij en ik." Giechel ik.
Hij lacht wanneer ik hem op zijn wang zoen. Hij tilt me naar zijn bed en legt me op bed neer.
En in deze nacht verloren we beiden onze maagdelijkheid..nouja.. Hij.
"Ik hou van je Lexi." zegt hij wanneer onze lichamen tegen elkaar aan liggen.
"Ik.. Ik vind jou ook leuk Luke." Ik lach. Ik voel me spijtig dat ik het niet terug kan zeggen.
Dit waren de laatste woorden dat ik tegen Luke zei voordat ik in een diepe slaap viel. En ik hoop maar dat Luke niet boos op mij zal worden.
-
Duits werd hem niet :(
2,26K lezers.. dankjulliewell!!💕

Texting •L.H. > NederlandsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu