ten

783 43 51
                                    

Selena Gomez- I can't get enough

Telefonumun melodisi ile yerimden sıçrayarak uyandım. Gözlerimi ovup ısrarla çalmaya devam eden telefonumu aldım. Angi arıyordu.

"Alo." Uykulu sesim çatlaya çatlaya çıkmıştı. Eh normaldi tabi saat sabahın 7'siydi.

"Angi konuşacak mısın? Yoksa uyurken götünle falan mı aradın?"

"O fotoğraf da ne öyle kızım! Konuşamıyorum bile. Uyanır uyanmaz anasayfama düştünüz!"

"Ya ne demezsin tam bir kanka fotoğrafı değil mi?"

"Yanlışlıkla kanka oldum deme bana Alaska!"

"Sanırım öyle olduk."

"Neyse kapatıyorum okula gidicem dersim baya erken saate. Babayy bebeğim!"

Ve telefon suratıma kapandı. Homurdanarak yattığım koltuktan kalktım. Lorex üstümde yattığı için onu uyandırmadan kalkmak zor olmuştu ama başarmıştım.

Uyandıktan sonra uyuyamama adlı bir hastalığım olduğu için doğruca mutfağa gidip kendime kahvaltı hazırladım. Harika görünüyordu.

Masaya oturup harika kahvaltımı -mısır gevreği- ederken bir yandan da Instagram'da takılıyordum. Bildirimlere baktığımda Zayn'in fotoğrafımıza yorum attığını gördüm.

Zainmalikk : Asıl senin sayende güzellik ;)

Yediğim mısır gevreği boğazıma kaçınca öksürmeye başladım. Bana güzellik demişti! Bana.

Alaska : Utandırıyorsun Zayniee :)

Hemen cevap vermiştim tabiki. Kalbim ağzımda gibi atıyordu. Tabi bu az önceki boğulma tehlikemden ötürü de olabilirdi ama kesinlikle Zayn'in de etkisi vardı.

Telefonu kenara bırakmış şaşkın şaşkın mısır gevreğimi yerken bildirim sesiyle eş zamanlı telefonun ekranı aydınlandı ve gözlerim 'Zayn'
adlı kişiden bir mesaj' yazısını ağır çekimdeymiş gibi okudu.

Saatin sabah 7 olduğunu ve dersinin de 12 de olduğunu varsayarsak neden uyanık olduğu hakkında hiçbir fikrim yoktu.

Z: Hey erken uyanmışsın.

A: Evet biraz öyle oldu ama sende öyle uyanmışsın.

Z: Ben senin kadar sarhoş değildim.
Z: Bu arada öpücük yok mu Zaynie.
Z: :)

A:😒 ha ha ha bay komik.

Z: İyi arkadaş olmamıza sevindim Alaska.

A: Bende öyle.

Tabiki de arkadaş olmamıza sevinmemiştim ama gene de yakın olmamız işime geliyordu. Ne demişler kanka ayağı....

Z: Madem erken uyandın o zaman seni yarım saat içinde evinden alayım ve kahvaltıya gidelim.

Az önce yediğim koca bir kase mısır gevreği sayesinde gram açlık hissetmiyordum ama Zayn kahvaltı teklif ediyorsa tabiki hemen gidecektim. Gitmemek için aptal olmak gerekirdi.

A: Yarım saat içinde burda olmazsan şaşı fotoğrafını instagrama atarım Zaynie.
A: Biliyorsun takipçim çok fazla.

Z: 10 dakikaya ordayım o halde :D

Gülerek telefonu masaya bıraktım ve hızlı adımlarla odama gidip hazırlanmaya başladım.

SASSY / ZaylenaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin