"Hadi ama Alaska lütfeeeen." Üzgün suratıyla tam gözlerimin içine bakan Angi gözlerimi devirmeme sebep olmuştu. Yarım saattir onlarla yeni açılan kulübe gitmem için yalvarıyordu. Ama Zayn ve Maze de orada olacağından biraz sıcak bakmıyordum. Zayn'i unutma aşamasındaydım çünkü ve kesinlikle başarılı olacaktım. "Ya lütfennn."
Sıkıntıyla nefesimi dışarı verdim "Aman be tamam! Belki bana da eğlence çıkar."
Heyecanla yerinde zıplayıp Rachel'a sarılınca gözlerimi devirip güldüm. Dolabından güzel bir şeyler çıkarıp üstüme geçirdim. Yeni açılan bir yer için saten elbise gayet uygun görünüyordu. Ayağıma giydiğim ince topuklular ile çok da zarif olmuştu. Saçımı ve makyajımı halledip hazır olduğumda kızlarla evden çıktık.
2 gün önce Zayn yüzünden hem ağlamış hem de söve söve işimden olmuştum. Evet artık torbacı değil işsizdim!
Lunox'u konrtol edip evden çıkarken kapının önünde Zayn'in arabasını gördüm. "Bu mu alacaktı bizi?"
Dişlerimin arasından konuştuğumda Angi şirinlik yaparak gülümsedi. "Keseceğim seni Angi."
Kızlarla mecburen arka koltuğa geçmiştik çünkü önce Maze oturuyordu. Telefonumu çıkarıp telefonumla ilgilenmeye başladım.
Bir ara Zayn ile göz göze gelmiştik. Onu dikiz aynasından bana bakarken yakalamıştım ama umursamamaya çalıştım. Sadece eğlenmek istiyordum.
***
Kulübün kapısında uzunca bir süre bekledikten sonra nihayet içeri girebilmişti. Herkes yerlerini aldığında ben dans pistine bakıyordum. Sanırım az sonra burayı kasıp kavurmaya başlayacaktım.
Harry hasta olduğu için gelmemişti ve yokluğu baya fark ediliyordu. Kendimi mor koltuklara attığımda etrafı incelemeye koyuldum. Baya güzel bir mekandı.
Garsonlar çabucak masayı donatmıştı. Bu iyi bir şeydi aslında hemen içmeye başlayabilirdim. Isınmak için.
İçkilerle kendime ağır bir kokteyl yaparken Zayn garip gözlerle bana bakıyordu. "Garip bir zevkin var."
"Evet, her şeyde garip zevklerim vardır." Diye yanıtladım onu ve hazırladığım içkiyi yudumladım.
Bacak bacak üstüne atmış etrafı inceliyor ve ortamdaki konuşmayı dinliyordum. Ben hariç herkes gülüyordu.
Bir kaç bardaktan sonra ısındığıma karar vermiştim ki tek başına piste giden tanıdık bir yüz gördüm. "Muz kabuğu!"
Bağırmam masadakilerin garibine gitmişti. "Hey muz kabuğu!"
Ayağa kalkıp muz kabuğuna deli gibi el sallarken yüzünde muhteşem bir gülümseme belirdi. Adımları buraya dönmüştü. "Sassy! Seni görmek çok güzel, merhaba hepinize."
Masadakilere selam verdikten hemen sonra bana döndü. "Napıyorsun burda?"
"Ah eğlenmek için gelmiştim! Sen dans pistine in geliyorum ben. Biraz uçalım ha ne dersin?!"
Kafasını olumlu anlamda sallayıp göz kırptığında alkolün verdiği cesaret ile ona öpücük attım. Bardağımda kalan içkiyi bitirmek adına tekrar oturduğumds Anfi kahkaha atmıştı. "Muz kabuğu ve Sassy de ne demek oluyor?"
Bardağımda kalan içkiyi de bitirince ayağa kalktım. "Lakaplarımız. Değil mi Batman?!"
Zayn içkisini kafasına dikip bana kötü bir bakış atınca nedense keyfim daha da yerine gelmişti. Vakit kaybetmeden dans pistine inip muz kabuğunu aradım. Daha sonra ilerde bir kızla dans ettiğini gördüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SASSY / Zaylena
Fanfiction"Dudaklarındaki sigara olmak isterdim Malik." 19.03.2020 #2 selenagomez 25.06.2020 #1 zaynmalik Devam edecek...