Twentyseven

492 23 25
                                    

Evimin kapısını sertçe kapatıp eşyaları gelişi güzel içeri fırlattım. Kendimi hiç olmadığım kadar yalnız ve terk edilmiş hissediyordum ve bu beni çılgına çeviriyordu. Şuan hala eğlenen arkadaşlarımı ve kendini o kıza kaptırmış olan 'Zayn' aptalını düşünmekten alıkoyamıyordum. Üstelik yaptığı tüm o saçmalıklara rağmen onu hala kıskanıyor olmak.. Tanrım!

Ayakkabılarımı çıkarıp onları da fırlattıktan sonra kendimi salonda duran koltuğa bıraktım ve tavanı izledim. İçimdeki bu boşluk hiç hoşuma gitmiyordu.

Arka cebimden çıkardığım telefonumu kontrol ettim. Angi ve Zayn dışında arayan olmamıştı. Mesaj kısmına geldiğimde ise sinirlerim allak bullak olmuştu.

Zayn: Eve gittin mi?

Gözlerimi devirip sinirle dudağımın içini kemirdim. Sanki çok umrundaymışım gibi !

Alaska: Sana ne Zayn?

Telefonu tam bırakacaktım ki bir bildirim geldi. Zayn sanki telefonun başında bekliyormuş gibi hemen yazmıştı.

Z: Merak ettim sadece.

A: Merak etmen gerekenler listesinde olduğumu düşünmüyorum.

Z: Öyle bir listem yok ama olsa en başında sen olurdun.

A: Ah aman ne güzel! Nasıl sevindim bilemezsin.

Z: Dediklerim için özür dilerim. Sadece sana çok fazla sinirliyim.

A: Bunu yeni sevgilinle tartışıp beni rahat bırakmaya ne dersin Zayn?

Z: Bu kadar sert olmaya gerek yok derim?

A: Dalga geçiyor olmalısın :)

Z: Hayır.

A: Ah evet haklısın Zayn. Kesinlikle aramızda olanlara rağmen 1 haftada sevgili yapman ve bunu gözüme sokmam hiç dert değil. Bu arada, mutluluklar dilerim :)

Z: Çok sinirliydim ve olaylar bu şekilde gelişti. Şimdi nasıl düzelteceğimi bilmiyorum.

A: Dur ben sana söyleyeyim..
A: Düzeltemeyeceksin.
A: Ah boşversene bahanelerin arkasına sığınan aptalın tekisin! Seninle konuşmak bile beni deli ediyor.

Zayn'in numarasını engelleyip telefonumu sessize aldım ve yattığım yerden kalktım. Şuan tek isteğim duş almak ve uyumaktı.

Odama geçip üzerimdeki kıyafetleri çıkardım ve kendimi banyoya attım. Uzun bir duşun herkese iyi geldiği gibi bana da iyi gelmesini umarak suyun altına girdim.

***
Kapının alacaklı gibi çalınmasının ardından duştan  çıkıp havluma sarıldım. Hiç durmadan yumruklanan kapı sinirden çığlık atmama sebep olmuştu.

Üstümü giymeye vakit bulamadan hemen kapıya koştum. Kapıyı açıp arkasına saklandım çünkü üzerimde lanet olası bir havludan başka hiçbir şey yoktu.

Zayn kapıyı itip içeri girince üzerimdeki havluya daha da sarıldım. "Beni engelledin mi?!"

Çatık kaşları ile bana bakıp bir açıklama beklerken kapıyı kapatıp kapıya yaslandım. "Evet?"

Sorar biçimde sormam suratını buruşturmasına sebep oldu. "Neden?"

Biraz düşünür gibi yaptım. "Cidden bunun için mi geldin?" Diye sordum merakıma yenik düşerek.

"Evet."

Kafamı sağa sola sallayarak gözlerimi devirdim. "Delisin sen."

Yaslandığım kapıdan doğrulup onu umursamadan odaya gitmeye çalıştım ama kolumu tutması ile lanet kalp ritmim hemen değişti. Üzerimdeki etkisi inkar edilemez şekilde barizdi.

SASSY / ZaylenaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin