* Jikoku*Sunt prea multe spirite rele. Nu știu dacă pot să le înfrâng pe toate. Trebuia să i-au mai multe săgeți, pumnale și cuțite, iar Akuma e slăbit. Trebuie să omor spiritele repede. Dar vin din ce în ce mai multe.
De unde naiba vin? Cine le face? Și cu ce scop? Au mare noroc că sunt zeița războiului. Dar se pare că tatei nu îi pasă, deși îi apăr de una singură imperiul.
Nici nu apuc să decapitez un spirit că sunt luată pe sus de cineva.
- Hei! Lasă- mă în pace! Am niște spirite rele de ucis! Lasă- mă jos! Spun și bat cu pumii pe acel cineva.
Akuma ! E lăsat în urmă! Dar e luat de căpăstru de cineva. Am vrut să strig la acel cineva , dar era degeaba că oricum nu auzea. Eram prea departe.
Sunt dusă într-un loc ciudat. Nu e luminat ca cerul tatei. Aici e întunericul etern. Vidul unde oamenii cad după moarte. Acel cineva mă lasă jos, după care îi pot vedea fața.
E un bărbat bine făcut, cu păr brunet, ochii negrii și foarte înalt. M-am înroșit rapid , dar ascuns asta.
- Cine ești și unde mai dus?! Tu ști măcar ce sunt spiritele rele?!
- Stai liniștită! Erau prea multe și puteai fi ucisă și nu ar mai fi existat nici o zeiță ca tine!
- Am zis cine ești și unde mai dus?!
- Ești în lumea de dincolo, iar eu sunt Infernum, zeul acestei lumi. Sunt născut din răutatea și sadismul oamenilor.
Deși e născut din răutate, e chiar drăguț. Dar nu pot lăsa aparentele să înșele.
- Tu cum te numești?
- Sunt Jikoku, zeița războiului. Fica lui Aeternum, zeul cerului.
- Îți cunosc tatăl. Din cauza lui am ajuns aici, dar asta e altă poveste.
Mi-a oferit ceva să mănânc, mi-a înapoiat calul pe care l-a luat un servitor de al său și am plecat spre cer. Când eram pe punctul de a mă culca,aud niște bocănituri în geam.
- Jikoku! Spune cineva în șoaptă.
Mă întorc și îl văd pe Infernum la geam.
- Infernum?! Ce cauți aici?! Ți-a fost interzis să vi aici și uitat?!
- Știu! Dar îmi plac ochii tăi. Am vrut să îi văd din nou. Parcă ar fi două oglinzi din safire. Spune intrând cu totul în cameră.
Din acea seară totul s-a schimbat. Eu și Infernum ne-am tot întâlnit. Se pare că aparențele nu au înșelat. Mă îndrăgostisem de el. El la rândul lui se îndrăgostise de mine. Într-o seară, când sora mea lumină cerul, am mărturisit ce simțim unul pentru altul.