Breati era foarte fericită. Tocmai îi născuse lui Cibus un fiu. Meum, zeul medicinei, care a vindecat multe boli și i s-a construit și lui un templu în curtea unde se află templele părinților săi. Pe preoteasa lui Cibus o cheamă Natalia, preoteasa lui Breati are numele de Genevive, iar preoteasa lui Meum are numele de Mirabella.
Fertilitatis îi născuse lui Solis doi gemeni. Pe Venandi, zeul vânători și pe Diligitis, zeița dragostei. Au fost construite două temple unde se află și templele părinților lor. Preoteasa lui Solis este Sarah, preoteasa lui Fertilitatis este Bree, preoteasa lui Venandi este Eva, iar preoteasa lui Diligitis este Julia.
Magna în timp ce era pe piatra ei în mijlocul mării, născuse o fetiță, Vitae, zeița vieții. După ceva timp când stăpânea valurile , născuse un băiețel , Viridi, zeul naturii. În timp ce era în brațe la Prudens , născuse din nou. Născuse tot un băiețel, Vinum, zeul vinului. S-au construit 3 temple în curtea templelor părinților lor. Preoteasa lui Prudens este Anna, preoteasa lui Magna este Julieta, preoteasa lui Vitae este Carla, preoteasa lui Viridi este Ruth, iar preoteasa lui Vinum este Elizabeth.
În timp ce lumina cerul noaptea , Mensis născuse. Născuse o fetiță. Pulchram, zeița frumuseții. În curtea templelor părinților, a apărut un al treilea templu. Preoteasa lui Tempestas este Amalia, preoteasa lui Mensis este Paola, iar preoteasa lui Pulchram este Margaret.
După ce terminase o luptă cu spiritele rele, Jikoku născuse un băiețel. Mortem, zeul morții. Când era în sala tronului se născuse zeul Ignis, zeul focului. Când era în grădină , Jikoku născuse în florile alb imaculate o fetiță. După ce fetița se născuse florile s-au făcut roșii de la sânge. Se născuse Chao, zeița haosului. Când se plimba la marginea unui râu, au apucat-o durerile de pântec. Beati a văzut acest lucru așa că a chemat- o pe Partorum, zeița croitor. Aceasta a luat o foarfecă și a tăiat cordonul ombilical. Se născuse o altă fetiță. Yume, zeița viselor.
4 temple au fost construite. Preoteasa lui Infernum este Edith, preoteasa lui Jikoku este Katherine, preoteasa lui Mortem este Renata, preoteasa lui Ignis este Christa, preoteasa lui Chao este Veronica, iar preoteasa lui Yume este Miriam.
Când o preoteasă a unei zeități moare, este înlocuită de o altă preoteasă . Ele trebuie să respecte niște reguli: Să fie căsătorită, să fie blândă și nu în ultimul rând , să slujească zeului pe l-au acceptat.