Capitolul 25

20 5 1
                                    

- Angel , ce e cu tine? Îmi întreb bona care în ultimul timp se comporta ciudat.

- Nu am nimic.

- Mă minți. Spune-mi!

- Nu am nimic Jikoku, nu îți face griji!

- Te rog Angel, spune-mi. Sper că nu ai uitat că ne ținem secretele unei alteia.

- Bine. Spune și tremură.

O i-au de mână ca să o liniștesc și încep să o ascult.

- După ce ai fost aruncată din cer, tatăl tău m-a legat cu lanțuri și a pus un servitor să abuzeze de mine. Cred că sunt însărcinată.

O îmbrățișez să o liniștesc. Recunosc sunt puțin șocată, dar sper că v-a păstra copilul.

- Ce vei face mai departe?

- Nu vreau să scap de copil. Chiar dacă este conceput dintr-un abuz , este copilul meu și îl iubesc.

Își pune mâinile pe pântec și zâmbește plângând. Mă întreb totuși dacă v-a fi fată sau băiat.

Pântecul lui Angel crește pe zi ce trece. Copilul se mișcă când pun mâna. Nu știu cum , dar simt că copilul v-a fi o zeitate.

Biata Angel este acum în travaliu. Plânge, transpiră și țipă. O țin de mână să o liniștesc, dar e în van.

Moaștele scot copilul care este fetiță. Moaștele rămân uimite.

- Este zeiță! Este zeița muzicii!

Angel a născut o zeitate. Moaștele i-o pun în brațe. În sfârșit și-a văzut copilul.

Zei pierduțiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum