မူးေနာက္ေနတဲ့ေခါင္း....က်ိန္းစပ္ေနတဲ့မ်က္လုံးတစ္စုံ
နဲ႔အတူ ေနသစ္ ကုတင္ထက္မွထလုိက္သည္..
နာရီလက္တံက သုံးနာရီကုိသာ ၫႊွန္ျပေနေသးသည္..
ေမွာင္ေနေသးေသာ အျပင္ဘက္ကုိ ျပတင္းေပါက္မွ ၾကည့္ကာ ေနသစ္သက္ျပင္းခ်လုိက္တယ္...ကုိေကာင္းရဲ႕စကားကုိ အခုေတာ့ နားေထာင္ရေတာ့မယ္ထင္တယ္..အိမ္ကထြက္လာတာ ႏွစ္ပတ္ေလာက္ပဲရႇိ
ဦးမည္..မျပန္ခ်င္ေသးေသာ္လည္း မေန႔က စိတ္႐ူးေပါက္၍ အကုိ႔ကုိ ေျပာလုိက္မိေသာ စကားမ်ားေၾကာင့္ ဆက္ေနဖုိ႔မျဖစ္ႏုိင္..
တျခားေနရာလည္းမသြားခ်င္ေတာ့..စိတ္အစဥ္က ႐ႈပ္ေထြးေနသည္....အဝတ္သိမ္းၿပီးအားလုံးျပင္ဆင္ၿပီးခ်ိန္ထိအခ်ိန္က ငါးနာရီပင္မထုိးေသး...အျပင္၌အလင္းေရာင္က မထြက္ေသး...
ဒီတုိင္းထြက္ခြာသြားရန္ စဥ္းစားထားေပမယ့္လည္း ေတာင္ပန္ခ်င္ေသးသည္...မေန႔က အကုိ႔မ်က္ဝန္းေတြကုိ အခုထိေမ့ေဖ်ာက္၍မရေသး...မသိေအာင္ထြက္သြားတာပဲေကာင္းမယ္ထင္ပါတယ္...ျပန္ေတြ႔ျဖစ္မယ္ဆုိရင္ေတာ့...အဲ့အခ်ိန္မွ ေတာင္းပန္ပါေတာ့မယ္...ေနာက္တစ္ႀကိမ္ျပန္ေတြ႔ဖုိ႔ဆုိတာ မ႐ွိလာႏုိင္တဲ့ကိစၥတစ္ခုဆုိေပမယ့္လည္း....
ေမ်ွာ္လင့္မိပါတယ္..အကုိ႔ကုိ ေနာက္တစ္ႀကိမ္ ျပန္ဆုံေတြ႔ခြင့္ရဖုိ႔....အေဝးေျပးဂိတ္က ကားစထြက္ခ်ိန္တြင္ အလင္းေရာင္မွာ အနည္းငယ္ေတာ့ ထြက္ေပၚေနေပၿပီ....
ေျခာက္နာရီခြဲ....အကုိႏုိးေနေလာက္ၿပီလား...အကုိကေစာေစာထတတ္တာဆုိေတာ့ ႏုိးေနေလာက္ၿပီထင္တယ္...
စိတ္ဆင္းရဲေအာင္လုပ္ၿပီး နာက်င္စရာေတြေျပာခဲ့တဲ့ တစ္ေယာက္ေသာ သူထြက္သြားၿပီဆုိတာေရာ သိမွသိပါရဲ႕လား....စိတ္ဆုိးေနတဲ့အတြက္ သိမယ္ေတာ့မထင္...
တစ္ေန႔လုံးေနလုိ႔အခန္းထဲက ေနသစ္ထြက္မလာမွ မေကာင္းတတ္လုိ႔ တစ္ခုခုျဖစ္ေနမလားဆုိၿပီးတံခါးလာေခါက္မွပဲသိမယ္ထင္တယ္...ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ အကုိသိခိ်န္မွာေတာ့ ကြၽန္ေတာ္ ထြက္ခြာခဲ့ၿပီးျဖစ္သည္...အမွတ္တရအမ်ားႀကီးမ႐ွိသည့္တုိင္ အကုိနဲ႔ လည္ပတ္ခဲ့တဲ့ အသိေလးေတြက ေနသစ္ရင္ထဲ အျမတ္တႏုိးသိမ္းဆည္းထားၿပီးသား...ေတြ႔ဆုံခ်ိန္ခဏေလးမွာပဲ အကုိ႔နဲ႔ပတ္သက္ၿပီး တစ္စုံတစ္ရာက ေနသစ္ရင္ထဲ မသိလုိက္မသိဘာသာ အျမစ္တြယ္ေနခဲ့ၿပီ...
VOCÊ ESTÁ LENDO
ေလလြင့္ငွက္တစ္ေကာင္ရဲ႕ နိဒါန္း
RomanceBoys Love(BL) အမွတ္တမဲ႕ေတြ႕ဆုံမႈေလးေတြကေန အမွတ္တရေတြ အျဖစ္ ေျပာင္းလဲရင္း... ၿငိမ္သက္ေနတဲ႔ ကုိယ့္ ႏွလုံးသားကုိ ကခုန္ေစတဲ႔ သူက မိန္းကေလးတစ္ေယာက္မဟုတ္ခဲ႔ဘူး...