8

2.4K 184 58
                                    

"Artık bir isim yazmalıyız Byeol,şüphelenmesinler."dedi Hoseok.

"Tamam dostum ama bunu kendin de yapabilirsin."diye cevapladım.

"Bir nickname'e ihtiyacım olmadığını biliyorsun. Ben ki koskoca Glass Meyer. Aptal nickname'lere kalmadım. "

"Vay canına Byeol. Bu çok havalı,hemen giriyorum."

Tanrım Hoseok,cidden canımsın.

°•°•°•°
"Yeni ajan bir koreli değil Jeon. Fakat yine de bu işte bir gariplik var. Doktorun kızından bir haber almalıyız. Hallet Şu işi."

"Tanrım! Bu işten gerçekten sıkılmaya başladım. Bir türlü yakın olamıyoruz ve Byeol beni delirtiyor. Ben aptal bir oyuncu değilim Bay Nam, Ben bir ajanım!"

Jungkook artık çıldırmak üzereydi. Ciddi anlamda gergindi. Bu kız neden böyleydi? Soğuk,uyumsuz,içine kapanık?

"Bay Nam bu takip görevini üstlenmek istiyorum. Ne yaptığını bizzat ben bulacağım. Aptal ekip arkadaşlarımdan bıktım!"

Bay Nam'ı arkasında bırakıp binadan çıktı. Sabah sabah tüm nefretini kusmak için buraya gelmişti ve şimdi okula dönüyordu.

Etrafı kuşkulu bir şekilde süzerken aniden birine çarptı. Pekala refleksleri kuvvetliydi ve bu yüzden kızı belinden yakalamıştı. Byeol'ü.

Byeol gözlerini kocaman açmış Jungkook'a bakarken ikisi de içlerinde nasıl bu kadar dikkatsiz olabileceklerini sorguluyorlardı.

Byeol tepeden toplanmış özensiz topuzu,göz kenarlarına düşen perçemi ve farkında olmadan Jungkook'un göğsüne koyduğu elleriyle çok şirin duruyordu.

Evet,Jungkook'un dikkati çoktan dağılmıştı. Bir anda Jenga çubuklarına dönmüştü. Toparlandı.

- Hadi ama dostum alt tarafı fazla tatlı bir kız. Evet kesinlikle. Acaba nemlendiricisi neli? Çünkü şu an bu dudaklardan alabileceğim tadı çok merak ediyorum.-

Jeon kafasını salladı. Tanrım neler düşünüyordu? Bunlar hep testesteronlar yüzündendi. Evet,kesinlikle bu yüzden!

Byeol kendinden ayrılmayan Jungkook'u en sonunda itti. Suratına bile bakmadan arkasına döndü ve yürümeye başladı.

Jungkook önüne düşen defteri geç de olsa fark etti. Deftere şöyle bir göz attığında o ve arkadaşlarının isimlerini gördü ve artık onun için okul çok da mühim değildi.

Defteri okuyabileceği sakin bir yere gitmeliydi.

Defteri açtı. Karşısına çıkan ilk şey bir papatya çizimiydi.

Ardından okumaya başladı.

Tom Flynn:Kim Taehyung

Wells Kimberly:Jung Hoseok

Grayson Drake:Jeon Jungkook
(O bir şeytan lol)

Byeol'ün tatlı notuyla kıkırdadı Jungkook.

Glass Meyer: Park Byeol

Okuduğu dört kelimeyle Jungkook şok oldu.
Glass Meyer.

Karşı tarafa yeni gelen AjAn

Ardından sesli bir küfür etti.

"S▪ktir!"

°•°•°•°°°

Selaam! Bayadır yazmıyordum. sanırım hamlaştım güzel bir şey çıkmıyor. Olsundu. Bu arada son 9 günüm kaldı sonra hep burlarda olurum.

Hadi çok öptüm sizi,ayağınıza çorap giyin üşütmeyin. BAY!🧦

Daisies•Jeon JungkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin