3. Kapitola

271 13 0
                                    

,,Cože? Proč o tom nevím?!"

Seděla jsem v křesle a zírala na rozčileného Naruta. Vedle něj stydlivě posedávala Hinata a oba dva na mě hleděli s naprostým zděšením. Právě jsem jim vylíčila, co se vlastně stalo na tom večírku. Naruto zatínal pěsti a Hinatě div nevstávaly vlasy hrůzou.

,,Sasuke mi pomohl" sdělila jsem.

,,Aspoň jednou udělal něco dobrého" pokývl Naruto hlavou. 

,,On snad dělá jen špatné věci?" podivila jsem se.

,,No, spíš nedělá žádné věci" krčil kamarád rameny. ,,To je prostě Sasuke" ušklíbl se.

Moc jsem nechápala, ale přikývla jsem na souhlas. Asi to bylo až moc složité. On černovlasý Uchiha rozhodně nebude nic snadného na pochopení. 

,,Dneska chci pořádat grilovačku" ozval se blonďák. ,,Měla by jsi tu zůstat a přidat se"

Zírala jsem jak byl odolný. Byly to teprve dva dny od párty u Gaary, kde se mimo jiné Naruto pěkně zlil. Co jsem se tak doslechla. Navíc to mezi ním a Hinatou začalo jiskřit. Za což jsem byla ráda. Ale grilovačka? Naruto vypadal, že stále není úplně vystřízlivěný. 

Ale souhlasila jsem. Jak jinak.


                                                                            ***

Sasuke dorazil také. Měl na sobě bílé triko a přes to černou koženou bundu, černé džíny a v ruce držel láhev nějakého alkoholu. Vlasy měl ve svém typickém účesu  a jeho ledově černé oči si prohlíželi zahradu u Narutova příbytku. Blonďáček už rozdělal gril a nanosil na velký stůl spousta talířů, kelímků, jídla a pití nevyjímaje alkoholu. Takže další párty? Naštěstí jen s okruhem blízkých lidí.

Dorazili i ostatní kluci, Neji, Lee, Kiba, Shikamaru, Shino a Sai. S Nejim přišla TenTen, Sai překvapivě pozval Ino a největším překvapením pro nás bylo, když se vedle Shikamara objevila Temari. Běžně rázná dívka, která nechodila pro ránu daleko, najednou vedle něj nejistě přešlapovala a popotahovala si tmavě zelené šaty co nejvíce dolů. Očividně se cítila krapet nesvá, ale toho ji velmi rychle zbavil Naruto. Přiřítil se k nim a pokřikoval na Temari, jak její brácha uspořádal super akci. Samozřejmě nezapomněl zmínit, že až na něco a ukázal přímo na mě. Paráda. Díky Naruto, jsi fakt kámoš. Naštěstí, nikdo moc nechápal, co tím myslí. 

Rozhodla jsem se zmizet do kuchyně a obstarat naložené maso, které mělo přijít na gril. 

,,Naruto a jeho nápady" ozvalo se od dveří, které vedly na zahradu. Otočila jsem se a hleděla na Sasukeho. Zamával mi lahví vína.

,,Kam to mám dát?" zeptal se.

,,Dáme to do lednice" převzala jsem jej od něj a uložila víno k ostatním lahvím. 

,,Chceš pomoc?" pokývl hlavou k lince, kde bylo naložené maso. 

,,Hm, ano. Můžeš to vzít ven Narutovi. Já zatím připravím salát" souhlasila jsem a podala mu dvě mísy s masem. Přikývl a odešel. S nejasnými myšlenkami jsem se pustila do krájení zeleniny. Během několika minut se Sasuke vrátil zpět dovnitř.

,,Klidně můžeš jít za ostatními" podotkla jsem. 

,,Můžu ti pomoc tady" řekl svým hlubokým hlasem a to mě mírně rozhodilo. Než jsem stačila cokoliv říct, přiřítil se Naruto. Popadl Sasukeho a táhl ho do svého pokoje. Povídal něco o tom, že mu pomůže přemístit repráky ven. Ano, hudba nesmí chybět. 

V klidu jsem dodělala salát a vynesla ho ven. Ino mi už nalila sklenku vína a s úsměvem od ucha k uchu mi skleničku podala. Přijala jsem ji a přiťukly jsme si. 

,,Ale! Už jste začaly chlastat?!" obořil se na nás Naruto, který právě s Sasukeho pomocí zprovoznil bedny. Ino se na něj výhružně podívala a Naruto si raději hleděl svého. Začal vybírat vhodnou hudbu. Všimla jsem si, jak mě Sasukeho černé oči pozorují. Každou chvíli. Jeho podivně starostlivý pohled byl zvláštní. Sám Naruto tvrdil, že Sasukeho ostatní lidé nezajímají. Tak proč na  mě každou chvíli kouká?

Vypila jsem obsah skleničky a šla pomoc Leemu ke grilu, na který už začal umisťovat maso. Lee byl do mě vždycky trošku zamilovaný a často to dával najevo. Bylo to milé, ale nikdy jsem  k němu nic víc než přátelství necítila. Ale i tak se rozzářil, když mě spatřil po svém boku s druhou miskou. 

,,Sa-Sakuro-chan!" vyhrkl a trochu zčervenal. Zaculila jsem se, Rock Lee byl naprosto neškodný a zamávala před ním jedním masem. Společně jsme se ujali grilování masa, zatímco Naruto šaškoval kolem hudby a ostatní se prostě bavili.

Kromě Sasukeho. Stál sice v hloučku s ostatními, ale jeho veškerá pozornost mířila mým směrem. Nejistě si měřil Leeho a zvláštními pohledy obdarovával mě. Nerozuměla jsem tomu a nebyl čas na to se to vůbec pokoušet chápat. Maso bylo skoro hotové. Nandali  jsme ho na talířky a já je roznesla. Každý si podle libosti nandal salát, přidal nějaký dresing nebo ukusoval pečivo. 

Později odpoledne už byli všichni lehce opilí. Těžko říct, zda Sasuke také. Upíjel svůj alkohol,ale stále působil dost střízlivě. Odhodlala jsem se a došla k němu.

Tvářil se jako obvykle. Nepřístupně a jakoby nic.

,,Pořádně jsem ti nepoděkovala" opřela jsem se vedle něj o kamennou zídku a hleděla do svého kelímku. 

,,Jsi v pořádku. To je důležité" odvětil. 

,,Co tvůj bratr? Sešli jste se ještě?" plácla jsem. Sasuke na mě vrhl odměřený pohled. Dobře, rodina asi nebude jeho oblíbené téma.

,,Ne" řekl stroze.

,,To mě mrzí" řekla jsem upřímně.

Sasuke bubnoval prsty do svého kelímku. 

,,Proč jsi vůbec tady? Nevypadáš, že by jsi se bavil" poznamenala jsem. 

Podíval se na mě zvláštním pohledem a zdálo se, že chce něco říct, ale slova mu očividně uvízla v krku. Sklopil hlavu a tiše si odkašlal.

,,Naruto mě přemluvil. Hlavně když zjistil, že jsem ti pomohl" odpověděl, ale já měla pocit, že je za tím trochu víc.

Přikývla jsem. Sasuke se odlepil z místa a zamířil za ostatními. Já tam ještě chvíli stála a přemýšlela. Proč by se o mě tak moc staral? To přece není Uchihy styl. 

,,Dost divný, že se o tebe Sasuke tak zajímá, nemyslíš?" přitočila se ke mně Temari. 

,,No.. trochu ano"

,,Zachránil tě, odnesl tě a ošetřil tě. Upřímně se nestačím divit" lokla si pořádný doušek a zadívala se na mě. ,,Podle mě se mu líbíš. Jinak to nechápu"

Vyvalila jsem oči. Jakože bych se mu líbila? To je pěkná blbost. Sasuke očividně ani do té párty pořádně netušil, že existuji. Viděli jsme se v kavárně a několikrát ve společnosti Naruta, ale stejně bych si nemyslela, že Uchiha řádně zaregistroval mou existenci.

Každopádně, to co říkala Temari dávalo smysl. Jak jinak to vysvětlit? Kapku jsem zčervenala, neboť mě tento fakt vyvedl z míry.

,,No uvidíš, jak to bude dál" usmála se a odešla za Shikamarem, který znuděně seděl na židli a poslouchal Kibu, který mu něco říkal.


The Protector [SasuSaku] CZKde žijí příběhy. Začni objevovat