Seděla jsem na lavičce před naší školou a listovala sešity. Nevěnovala jsem sebemenší pozornost svému okolí a tak jsem si sotva všimla páru dámských bot, které zastavily přede mnou. Majitelka si musela odkašlat, abych zvedla hlavu a všimla si.
Stála přede mnou vysoká a štíhlá dívka oděna v fialovém topu a černých kraťasech s vysokým pasem. Měla střapaté vlasy rudé barvy a na nose jí seděly tmavě orámované brýle. Měřila si mě značně snobským pohledem.
,,Potřebuješ něco?" otázala jsem se, když se stále neměla ke slovu.
,,Ano. Přestaň se laskavě motat kolem Sasukeho" upravila si brýle a zamračila se.
Chvíli jsem na ni němě zírala. Nepobírala jsem, kdo to je a o čem to mluví. A poté, po dlouhém přemýšlení, mi to došlo.
Karin. Chodila do stejné školy jako já. Vlastně, jako my. Sasuke s Narutem byli v posledním ročníku, ale tuhle holku jsem v jejich třídě snad ještě neviděla. Ale obecně ve škole ano. Byla posedlá pohlednými kluky a tak nebylo překvapením, že si myslela na Uchihu.
,,Můžu si dělat co chci" odsekla jsem a věnovala pozornost zpět svému sešitu. Vytrhla mi ho z rukou a odhodila na zem.
,,Co si o sobě myslíš, ty malá couro?!" vyjekla a nahnula se ke mně. ,,Prostě se drž dál, nebo uvidíš" narovnala se a upravila si top. Poté se na patě otočila a odkráčela.
Zmateně jsem za ní hleděla a vůbec nechápala. S povzdychem jsem sebrala svůj sešit a hodila ho do tašky.
Zakroutila jsem nad tím jen hlavou a pohlédla směrem ke škole. Za několik málo minut mělo začít zvonit a já rozhodně nechtěla přijít pozdě do hodiny. Profesor Kabuto dokázal být velice nepříjemný a z nějakého důvodu vždy působil, že je na naší hodině za trest. A když zrovna oplýval lepší náladou, napařil nám nějaký zákeřný test a liboval si v našem zoufalství.
Vběhla jsem do třídy ve druhém patře a zaplula do lavice vedle Hinaty. Kamarádka odložila pero, kterým si něco zapisovala a podívala se na mě.
,,Jsi v pořádku?" optala se. Musela jsem vypadat asi dost vykolejeně, jinak jsem nechápala, proč se ptá.
,,Celou obědovou přestávku jsi byla pryč. Čekala jsem na tebe s obědem, ale nějak jsem vytušila, že asi nepřijdeš. Tak jsem odešla s holkama" nahnula se ke mně a starostlivě si mě měřila pohledem.
,,Jsem v pohodě Hin, vážně" vyčarovala jsem na tváři pochybný úsměv.
,,Ino říkala, že tě viděla z okna. Mluvila jsi s nějakou holkou" nadhodila zamyšleně a podepřela si dlaní bradu.
,,Jo, to je pravda" vyhnula jsem se jejím očnímu kontaktu a začala hledat v pouzdru propisku.
,,Kdo to byl?" nenechala se odbýt. Jako vždy, starostlivá Hinata.
,,Karin, myslím. Chodí do třídy se Sasukem a Narutem" pokrčila jsem rameny.
Hinata mlčky přikývla a nechala to být. Možná i proto, že zazvonilo a do třídy vkráčel Kabuto. Na tváři zákeřný úsměv a v ruce štos papírů. Dnes byl očividně opět jeho den. Což znamenalo špatné známky pro většinu třídy.
***
,,Sak!"
Mířila jsem ke své skřínce, když mě někdo uchopil za paži a donutil zastavit. Otočila jsem se a spatřila udýchaného Sasukeho. Vypadal poněkud šťastně a nezakrýval úsměv. Což u něj nebylo zrovna moc obyvklé.
,,Ahoj" nadhodila jsem si popruh tašky na rameni a oplatila mu úsměv. ,,Dneska máš nějak dobrou náladu?"
,,Ano. Díky tobě" chytl mou ruku a pevně ji stiskl. ,,Teď je řada na mně, abych ti poděkoval" zahleděl se mi do očí a já mu z nich vyčetla, jak moc mi je vděčný.
ČTEŠ
The Protector [SasuSaku] CZ
FanfictionSasuke se začne zajímat o mladší kamarádku svého nejlepšího přítele a samotného ho to překvapuje. Později zjišťuje, že má ve svém životě neobyčejný úděl. Sakura jeho šarmu podlehne téměř okamžitě, ale všechno jí zkomplikuje Sasukeho spolužačka Kari...