,,Jak jsi věděl, co se děje?" optala jsem se a unaveně opřela hlavu o chladné sklo Sasukeho vozu. Velké kapky deště bombardovaly jeho auto, ve kterém jsme mířili do Uchihova domu.
,,Umím vycítit nebezpečí" pokrčil rameny. ,,A teď je to ještě intenzivnější, řekl bych. Mým úkolem je, ochránit tě. A prostě vycítím, když ti něco hrozí"
,,Zajímavé" zamumlala jsem a nechala víčka klesnout. Přemohla mě neskutečná únava. Plus jsem stále uklidňovala své poplašené bušící srdce, z onoho nepěkného zážitku. Už jsem se ani nenamáhala rozčilovat nad tím, že vynechám poslední hodiny ve škole. Sasuke mě bez jakéhokoliv slova odtáhl ke svému autu a vyrazil k němu. Nehádala jsem se s ním o tom, že mám ještě nějaké předměty. Stejně to nebylo nic podstatného. Jediné, co mě mrzelo bylo, že jsem nic neřekla Hinatě. Jistě se po mně bude zase shánět. Bylo tak na nic, že jsem jí nemohla nic říct. Kdybych jí pověděla pravdu, sice by to jistě považovala za bláznovství, ale aspoň bych jí nemusela lhát a stále záhadně mizet.
Během úvah jsem usnula hlubokým spánkem. Když mě posléze probudil ruch a dešťové kapky, které mi stékaly po tváři, zjistila jsem, že se nacházím v Sasukeho náručí a on právě otevírá dveře a vstupuje do haly.
,,Měl jsi mě vzbudit" zakroutila jsem se, ale černovlásek nevypadal, že by mě plánoval postavit na zem.
,,Vypadala jsi tak sladce" ušklíbl se. ,,A taky dost zmoženě, tak jsem tě nechtěl zbytečně budit" dodal.
,,Dobře, ale už jsem vzhůru" namítla jsem a opět se zamrvila. Přikývl a udělal ještě několik kroků směrem k obývacímu pokoji, jak jsem později zjistila, než mě konečně nechal jít po svých. Jen co jsem stanula na dřevěných parketách, uvědomila jsem si, o kolik jsem menší než on. Byl o dobrou hlavu a půl vyšší. Jak to, že jsem si toho nikdy nevšimla?
,,Jsi promoklá na kost" poznamenal zamyšleně. Ještě aby ne, i během těch několik vteřin, než jsme se dostali z auta do budovy, jsme stihli pořádně promoknout. Počasí venku se opravdu zbláznilo.
,,To ty taky" podotkla jsem pobaveně. Byla to pravda. Sasukeho černá košile byla na jeho těle přilepená jako druhá kůže. Každopádně, moje svršky na tom byly dost podobně.
,,Ukážu ti koupelnu" promluvil, položil mi dlaň na záda a popostrčil směrem ke schodům, které vedly do patra. Napřed mě zavedl do svého pokoje. Nechal mě stát mezi dveřmi a poté se začal přehrabovat ve své skříni. Já si zatím prohlížela jeho království.
,,Tady" podal mi nějaké své triko a tepláky. ,,Asi ti to bude velké, ale ty kalhoty jsou na gumu, takže by ti měly držet" pronesl a poté mě vyvedl zpět na chodbu. Ukázal na protější dveře. ,,Koupelna. Čisté osušky jsou v té bílé skříňce a dámské šampóny pod umyvadlem. Mamka si zakládá na dobré zásobě" usmál se a nechal mě o samotě.
Poděkovala jsem a vešla do prostorné místnosti. Kromě velikého sprchového koutu, tu také byla rohová vana. Vytřeštila jsem oči. Ta koupelna byla obrovská. Asi jako můj celý pokoj. Musela jsem se uchechtnout nad tím, že je tady jak sprcha, tak i vana. A ihned si pomyslela, že tohle nebude jediná koupelna v tomhle domě.
I přes to, že mě velice lákalo ponořit se do té obrovské vany, usoudila jsem, že vhodnější bude sprcha. Aspoň nebude muset Sasuke tak dlouho čekat. Vyndala jsem si nějaké mýdlo a šampon na vlasy a potěšilo mě, že sprchový gel byl třešňový. Po deseti minutách jsem vylezla a pořádně se osušila. Následně jsem se natáhla po oblečení, které mi půjčil. Navlékla jsem na sebe šedé tepláky, které mi byli opravdu dost volné, ale díky gumě držely. Poté jsem rozložila Sasukeho černé triko a všimla si, že na zadní straně se zračí již známý vějíř. Nahrnula se mi do obličeje červeň, aniž bych pořádně věděla proč a přetáhla si látku přes hlavu. Mokré vlasy jsem nechala rozpuštěné a nevědomky přičichla k oděvu, který jsem si oblékla. Vonělo po Sasukeho vůni. Natáhla jsem do nosu jeho specifickou kořeněnou vůni a hned na to zatřepala hlavou. Jsem vážně praštěná. Opustila jsem koupelnu a navštívila jeho pokoj, abych tam nechala své promočené oblečení. Rozložila jsem ho na topení a doufala, že brzy uschne.
ČTEŠ
The Protector [SasuSaku] CZ
FanfictionSasuke se začne zajímat o mladší kamarádku svého nejlepšího přítele a samotného ho to překvapuje. Později zjišťuje, že má ve svém životě neobyčejný úděl. Sakura jeho šarmu podlehne téměř okamžitě, ale všechno jí zkomplikuje Sasukeho spolužačka Kari...