8.Kapitola

269 9 0
                                    

Zbytek týdne utekl jako voda a byl tu pátek. S Hinatou jsme šly hned po škole ke mně, abychom se společně připravily. Musela jasně vidět tu nejistotu, kterou jsem měla vepsanou ve tváři.

,,Bojíš se?" přisedla si ke mně na postel a položila mi dlaň na rameno.

,,Asi ano" přiznala jsem. Opravdu jsem měla z nadcházejícího večera obavy.

,,Nemusíš. Drž se mě a holek. A bude tam Sasuke, takže s ním nemusíš mít vůbec strach" chlácholila mou nebohou maličkost. 

,,Máš pravdu" připustila jsem, jelikož Hinata si vůbec neuměla představit, jak se cítím. Tohle může chápat jen někdo, kdo si zažil to stejné. 

,,Hele, nenech se jím zastrašit. A Karin už vůbec. Necháváš se jí moc snadno vykolejit. To jí dává pocit moci" 

,,Já vím, Hin. Díky, že jsi  s se mnou. Nevím, co bych si bez tebe počala" položila jsem jí hlavu na rameno.

,,Kdykoliv. Co by jsi si beze mě počala?" zasmála se a poté pohlédla na hodiny. Byl nejvyšší čas.

***

Po patnácti minutách se ozval zvonek a když jsme vyšly na naši příjezdovou cestu, spatřily jsme Ino a TenTen jak na nás zběsile mávají z Temařinýho auta. 

,,Ahoj holky. Tem, děláš šoféra?" zažertovala jsem, když jsem se usadila na zadním sedadle a zabouchla dvířka. 

,,Už to tak bude" zakřenila se blondýnka a rozjela se.

,,Kluci už tam jsou?" zajímalo Ino.

,,Jasně, jsou tam téměř všichni" kývla Temari.

,,Je tam Sai?" zeptala se znovu a lehce zčervenala.

,,Ano, Ino. I Sai" zasmála se oslovená.

,,Super" Ino si upravila sponku ve vlasech a překontrolovala své líčení v zrcátku. 

,,Hele, Hin. Mám otázku" otočila se TenTen na Hinatu, která seděla mezi námi. 

,,Hm?" 

,,Jak to je s Nejim? Moc ho nevídám ve škole a tak"

,,No, Neji je hodně vytížený. Můj strýček, Nejiho táta, je hrozně přísný a klade na Nejiho hodně zodpovědnosti. Neji je hodně oddaný našemu rodu. Myslím, že by rád více studoval, ale jeho povinnosti mu to moc neumožňují" Hinata složila ruce do svého klína. ,,Mám pocit, že jsem ho ani nikdy neviděla s žádnou dívkou. Co vím, tak asi nějaké měl, ale ty holky neunesly ten fakt, jak je moc zaúkolovaný. A on se potom hodně stáhl. Je opravdu velice loajální" 

,,Mně by to nevadilo" řekla TenTen krapet zasněně. 

Dojely jsme ke známému sídlu. Vystoupily jsme na příjezdové cestě a zamířily ke vchodovým dveřím. Tyhle chodby jsem moc dobře poznávala. Každopádně, po vstupu dovnitř mě velmi překvapilo množství lidí. Hodila jsem na Hin vyděšený pohled a vzápětí přesměrovala svou pozornost na Temari.

,,Neměla to být menší událost?" otázala se Hinata a Temari se podrbala na zátylku.

,,Jo měla. Ale znáte to, takového věci se šíří rychle. A nebude v mých silách je všechny vyhodit. Navíc, moji bratři se na to fakt těšili. Já vím, že hlavně Gaara působí jako ten největší introvert světa, ale věřte, že se dokáže i dobře bavit"

,,Super" sklopila jsem hlavu a snažila se být neviditelná. Zanedlouho jsme narazily na kluky. Naruto mi věnoval široký úsměv a začal zběsile mávat. ¨

The Protector [SasuSaku] CZKde žijí příběhy. Začni objevovat