2

4.2K 177 0
                                    

Eram in avion si priveam pe micul geam si gândul imi zbura din nou la acea noapte.

22 august,acum 2 ani,În Club
Eram îmbrăcată intr-o rochie roz pal părul meu brunet era lasat ,,în valuri" pe spate si machiajul era delicat.
Emma era îmbrăcată într-o rochie care ii punea în evidență formele si acel decolteu fura privirile oricărui băiat.Eram admirată la fiecare pas de cate un dorogat,betivan sau pedofil sau studenți  dar nu conteaza,  eu tot pe el il Iubesc.

I am vazut erau înconjurați de fete si un junghi a trecut inevitabil prin sufletul meu cand se lingea cu una Dar dupa cand ma vazut a impins-o,ne am apropiat cand fratele meu a tras-o in brate si a sarutat-o pe obraz pe  Emma.

-Sunteti superbe! Se pare ca o sa avem de treaba,trebuie sa distrugem multi idioți...Spune Aiden rânjind la Max

- Da....chiar asa.... zice el si dupa ma apropii de el.

-Trebuie vorbim ii șoptesc la ureche si mirosul lui imi da o senzatie de lesin.De emoție.

- Da,dar mai intai hai sa dansăm!Zice el lundu-ma de mana si începem dansăm pe ritmul muzicii.
Mâinile lui coboară pe șoldurile mele si eu atunci am rostit cuvintele:

-Te iubesc Max!

-Ce?intreaba el oprindu se din ritmul muzicii și retrangu-si mainile.

- Da,o fac de ceva timp si sincer ma bucur ca ti am zis-o..

El a început privească batjocoritor.

- Nu te supăra pe mine....Dar eu nu te pot iubi asa .. esti ca o sora pentru mine..si eu nu ma vad intr-o relatie.
Deci imi pare rau imi zice el cu un glas plin de mila si asta a pus punctul.

-Inteleg.... puteai sa o faci intr-un mod mai ok... Nu plin de milă....si atunci plec impingand oamenii ce dansau pe ritmul muzicii și eu simteam ca nu mai am aer.

Dacă este ceva ce am urât mereu este ca oamenii sa imi ofere mila.

Ori cum regret ca i am spus.Trebuia sa tac  ma uit in spate si il vad cu tarfa aia din nou pe el sarutandu-l.
Idiot!
Te urăsc .

Ajunsă acasă o sun suspinând pe Emma. Ea raspunde

-D..Da esti bine? Intreaba ea însă observ ca plângea incet.

-Tu esti? Intreb începând sa plâng mai tare

- Nu! Raspunde ea decisă si durerea se simte de la o posta

Ajunsă la mine purtam o discuție în care am aflat și-a pierdut cel mai de preț lucru cu fratele meu care a lasat-o baltă

-Teoria este ca sunt niste idioți!
Spune ea tristă si nervoasă.

-Mai este valabilă oferta cu Roma?

-Pe bune,esti de acord?Intreaba ea stralucindui ochii si nu din vina lacrimilor.

-Da... ce mai avem aici,studiile le continuăm acolo!

-Daa ...ce ma bucur ... Da intr-adevar nu ne mai retine nimic aici,plecam in cel mai scurt timp.

Si a doua zi ne vedeam la aeroport însă pe Max si Aiden nu ii mai vazusem din acea seară,fratele meu locuia mai departe si am plecat destul de repede cat sa treaca pe acasa si Max, pai...sta mai aproape însă acum cred ca zăbovește printr-un pat, gandesc cu amărăciune.

În prezent
Am aterizat si sunt trezită de Emma care ma trage sa ies din avion.
Ne uităm dacă cineva ne aștepta însă nu..Trebuie mergem cu un taxi
Drumul cu acest domn ce ne povestea de vacanta lui la Berlin cu soția și cei doi gemeni ai lor ne plictisea de ne venea să îl dăm cu capul de volan,am ajuns in fata casei mele unde mama mea si mama Emmei veneau rapid spre noi.Dar nu,nici urma de ei doi.


Clișeul DragosteiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum